En fråga till bröstfluktare

Inlägg #1: Postat: 2002-10-28 10:50:00
nix
Är det nån lag eller vad då?! det finns ju faktiskt många som tycker att det är obehagligt att ständigt bli tittad i ögonen, så vem som har rätt att bestämma vad? Är det bara ni kvinnor? Lägg av! lär er att inte skämmas över vissa delar av era kroppar för helvete.
Inlägg #2: Postat: 2002-10-29 00:15:00
Katta
Så du tycker det är ok att jag står och flackar med blicken mellan dina händer och ditt byxpaket om vi skulle stå och prata? Jag vet vad du kommer svara men tänk till två gånger till om du kommer att uppleva det som respektfullt!
Inlägg #3: Postat: 2002-10-29 00:17:00
Katta
Jag skäms inte ett dugg... om folk skulle stå och titta på trädtopparna så skulle jag finna det lika respektlöst. Men att killar stirrar på mina bröst händer nog oftare än att folk stirrar på dina? eller?
Inlägg #4: Postat: 2002-11-02 14:08:00
nix
Faktum är att avståndet mellan ögonen och bröstet är mycket kortare än mellan ögonen och skrevet. Därför är det lättare att vandra med blicken några grader nedåt än att böja ned huvudet för att titta någon i skrevet. Och vem är som orkar att stirra motpartens i ögonen hela tiden medan man pratar med varandra? Dessutom finns ju en stor skillnad mellan bröstet och könsorganet. Hur förklarar du topless på stränderna då?
Inlägg #5: Postat: 2002-11-08 13:02:00
Miss Silikon
Nix: "Och vem är det som orkar att stirra motparten i ögonen hela tiden medan man pratar med varandra?" Svar: Gör på samma sätt som vi tittar på er då vi pratar med er. Svårt?
Topless på stränderna sola utan att behöva få ränder av bikinin så man kan gå med bar-ryggad topp/klänning utan att det syns vita ränder.
Inlägg #6: Postat: 2003-01-09 02:35:00
lassemannen the one and only
jag har hittills aldrig kunnat umgås med en tjej/kvinna som inte försökt att få mig i säng efter någon tids umgänge. jag har alltid blivit behandlad som ett sexobjekt av det motsatta könet, och fått kommentarer både per blick, per prat bakom min rygg och pangpårödbetansnack...
Laddar...