|
Inlägg #1: Postat: 2002-10-21 09:41:00
|
|
Liselotte. |
Så onödigt att skriva så, jag pratar ju faktiskt inte om folk som kritiserar utan folk som förolämpar. Men du kanske inte läste artikeln?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-21 13:06:00
|
|
Jaxx |
Problemet, Liselotte, är att när en kommentator kritiserar/ifrågasätter en text så blir skribenten hysterisk och säger att det är ett personangrepp. Problemet är mao skribenternas brist på distans...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-21 13:16:00
|
|
Liselotte. |
Det är inte alls problemet. Problemet är att majoriteten av kommentarerna jag får enbart är förolämpningar. Hade jag blivit ledsen hade det varit ett problem, men jag bara undrar. För det är ju faktiskt så att de jag pratar om inte kommenterar eller ifrågasätter, tycker du någon av de kommentarerna jag citerade var ifrågasättande? Nej, de var kränkande. Men då ska jag inte jag få säga något om det för då har jag ingen självdistans.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-22 09:50:00
|
|
frågvis |
I den ena artikeln utrycker du avsky för dessa män som tittar på dina bröst och i den andra vädjar du till män att inte våldta dig… är inte din inställning också anklagande och kollektivt kränkande?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-22 16:50:00
|
|
micke |
Jag tycker också att det verkar vara onödigt med personangrepp som inte har med artikeln i övrigt att göra. Sen förstår jag inte varför alla killar känner sig träffade när Liselotte påpekar att hon inte menar ALLA killar. Men men. Fortsätt skriva provocerande, annars finns det inget att bli upprörd över. Peace!!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-22 17:51:00
|
|
trött på tjafs |
Micke, vill man inte bli tittad i bröst så får man väl gömma undan dom eller stanna hemma.
|
| |