|
Inlägg #1: Postat: 2002-10-19 16:08:00
|
|
Michael Lundahl |
Det var då inte mycket till "case" du presenterade. Jag tiolkar det som att du itne har något att säga... kan helt enkelt inte argumentera emot utan bara försöker slänga iväg något. Så patetiskt med folk som inte kan skilja på sak och person och bestämt sig för att hata allt man skriver. Än värre är det när de själva tror de har rätt utan att kunna presentera minsta argument för det med ändå tror att allt motdebattören säger ogiltigförklaras bara de öppnas käften och säger "suck".
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-19 16:18:00
|
|
Michael Lundahl |
"Oskar", till dess du lyckats presentera något hållbart motargument föreslår jag att du kliver ned från peidstalen och slutar tro att din egen förträffligheter ger dig rätt i allt bara för att du tycker så. Det blri inte så att bara för att du säger "suck" så är mina argument motbevisade som genom magi. Du får fanimig se till att komma med något... annars kan du lika gärna hålla käft.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-20 04:17:00
|
|
Joachim |
Jag kan inte annat än att säga att jag delar din uppfattning där Mikael.
Personangreppen här är ju på sandlåde-nivå. Fast, det är väl alla personangrepp? :
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-21 02:22:00
|
|
Oskar S |
Ni två kan gulla med varandra efter stängningsdags.
Ett: dina rubriker irriterar mig, jag brydde mig inte om att läsa resten för jag vet att jag skulle bli ännu mer irriterad. Sucka får jag hur mycket jag vill för det är inget personangrepp.
två: Den enda som leker i sandlådan är Joachim, en klart efterbliven individ som inte ens kan stava till sandlådenivå. Dessutom stavas piedestal just så. Fjortisar ska inte ta sig ton.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-21 02:24:00
|
|
Oskar S |
Det sista är riktat till den anonyme Joachim.
Jag upplever det som om du går på tomgång och därför kommer med samma saker om och om igen. Kanske en resa utomlands kan ge dig vidare perspektiv på saker och ting?..
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-21 10:13:00
|
|
Michael Lundahl |
*ASGARV* Är du på nivån att du ger dig på andras *stavning*?! Men får fan... det är så patalpatetiskt att jag kan inte annat än storflina. Ge dig nu för faaan! *Skrattar så tårarna rinner*
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-10-21 10:15:00
|
|
Michael Lundahl |
Oooh titta jag fumlade på tangentbordet för att jag skrattade så mycket. "Totalpatetiskt" ska det ju så. Så, varsågod Oskar... fritt fram att kalla mig ointelligent. Och när du är klar med det har jag en polare som vill snacka enskilt med dig... han är nämligen dyslektiker, förbannat klyftig... och bra på kampsport. Få se om du törs upprepa ditt påstående då ;
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-10-21 10:48:00
|
|
Greger |
Oskar: Jag tyckte du skrev intressanta saker i början, nu ser jag mest bittra avundsjuka kommentarer och bidrag som mist sin glöd. Vad har hänt?
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-10-21 13:24:00
|
|
Michael Bärlin |
Jag har inte sett en enda artikel eller kommentar av "Oskar S" som har innehållit någon typ av argument eller positivt påstående. Däremot tycks elakheter och personangrepp vara något som premieras.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-10-21 14:56:00
|
|
Joachim |
Här sätter vi stopp tycker jag.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-10-22 02:04:00
|
|
Joachim |
Jag gillar dock inte ditt tilltal, då du kallar mig "anonyme Joachim".
Är du mindre anonym?
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-10-22 02:37:00
|
|
Oskar S |
Ja, det är jag...
ML - jag darrar av skräck. Säkert.
Du glömmer bort att det var du som dissade de som har dyslexi i din lilla mycket otrevligt formulerade text riktad mot dem som "angrep" Horace Engdahl. Jag minns en hel del skämt på dyslektikers bekostnad där... så du spekulerar hejvilt och projicerar dina egna fel på andra. Intressant beteende.
Jag skiter i vad dina anhängare tycker om mig. Jag genomgår ett trauma, så jag har något viktigare saker att tänka på.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-10-22 02:41:00
|
|
Oskar S |
Däremot har jag insett att det här kommenterandet inte leder någonvart eftersom jag vet på förhand att jag inte gillar dig, dina åsikter, din påstridighet och det faktum att du inte inser hur hjärligt trötta folk är på allt det du får ur dig.
Därför ska jag med VILJESTYRKA avhålla mig från att kommentera. Enda anledningen jag gör det är att dina artiklar alltid tar värdefullt utrymme från andra som är bättre.
Så glöm mig, mina påhälsningar skapar ändå bara förhöjt blodtryck hos oss båda.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2002-10-22 02:49:00
|
|
Oskar S |
Bärlin - du läser tydligen inte litteratur och poesiavdelningen. Men det är inget som överraskar mig nämnvärt. Eftersom du inte sitter inne med sanningen får du gärna tro vad du vill.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2002-10-22 02:50:00
|
|
Oskar S |
Greger - jag är elak därför att jag är så helvetes jävla arg och inte kan kontrollera det. Jag blir numera förbannad av att stå i köer, att folk är i vägen, att en affär är stängd...
Därför kan jag i princip skriva saker långt under min egen intellektuella standard för att bli av med lite tryck.
Jag skulle gärna vilja slå på någon jag hatar också. Men det är olagligt, dessvärre. Men att mina bidrag mist sin glöd stämmer inte. De har mognat och är mer stringenta än de tidiga.
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2002-10-22 02:53:00
|
|
Oskar S |
Men visst, strategin att bli av med tryck på sourze gör mig ingen nytta i längden. Snarare ger den dålig publicitet. Så det är bara att bita ihop och hålla fingrarna i styr nästa gång jag känner vreden hugga till.
Jag ska blunda varenda gång det publiceras ett inlägg av vår vän ovan. Jag lovar.
_The end_
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2002-10-23 18:51:00
|
|
farbror doktorn |
Hej Oskar, här har du en länk som kan vara till hjälp för stackare in din situation:
Länk: netdoktor.se
|
| |