|
Inlägg #1: Postat: 2002-10-17 15:07:00
|
|
Paula |
Hur kan du få det till det? Har du läst NÅGOT av vad jag skrivit?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-18 12:16:00
|
|
Krillle |
JPA: Min tolkning av Paula som mamma är att hon accepterar sitt barn som det är, inte som hon vill att det ska vara. Det innebär, tvärtemot vad du tror, att hennes barn kan berätta precis vad det vill, eftersom det inte har något att förlora på det. Mina gratulationer till Paula för en förmodligen livslång vänskap med sin dotter.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-18 13:35:00
|
|
JPA |
Moderskap ar inte kompisskap. Sana morsor skapar bulimiadottrar med omojliga vuxenforvantningar paa unga tjejer. Las garna vad jag skrivit om det har tidigare. Och laat unga tjejer vara unga tjejer - inte behover de vara coola, sjalvstandiga bla bla bla. Tragiskt ar att mammor anvander dem som skyltfonster for att vara duktiga feminister.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-18 20:34:00
|
|
Paula |
Är det mig du kallar för feminist? Lustigt - för i andra forum har jag beskyllts för att svika det kvinnliga könet och en massa annat skit just för att jag går precis tvärtemot vad den traditionella "det-är-så-synd-om-kvinnan-och-alla-karlar-är-svin-feminismen". Ang mitt föräldraskap tycker jag inte du ska sitta här och spekulera - jag har svarat vid annat inlägg om det.
|
| |