|
Inlägg #1: Postat: 2002-10-16 17:07:00
|
|
Ylva |
Haha. Du skojar. Pedofiler riktar sig mot tjejer och killar i lika stor utsträckning. I stort sett alla mina tjejkompisar har utsatts för gubbar som på nåt sätt trakasserat dem, innan de fyllt 16 år. Sånt här är bara fördomar mot homosexuella, christer. Du får ta och kolla fakta i stället.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-16 17:57:00
|
|
Kalle Stengård |
Christer H: Lagen kan jag. Problemet är att den medelålders man som kollar in femtonåringar också intresserar sig för 13-åringar. Könsmogen eller ej är en luddig definition, puberteten är en lång period. Pedofiler riktar sig mot båda könen. Problemet är fortfarande att den manliga sexualiteten riktas mot det unga och oskuldsfulla. Så "feministförklaringen" som du kallar den, faller inte alls.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-16 17:59:00
|
|
Kalle Stengård |
Att vara med en 13-åring är lika illa oavsätt hur välutvecklad han/hon är....
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-16 19:14:00
|
|
Oskar S |
Även Christer verkar ha svårt med stavningen. Kan ingen stava i dessa dagar?
TENDENTIÖST, mmmkay?
Christer hatar feminister och älskar kd, så glöm bort att det går att diskutera något med honom. Förmodligen ett tidigare beryktat offer för de onda pedofilerna...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-16 23:21:00
|
|
Michael Bärlin |
Oskar, du är ofta elak helt i onödan och kommenterar person istället för sak. Varför gör du det? Tycker du att det är ett OK beteende?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-17 19:26:00
|
|
Christer H |
Ylva, pedofiler riktar sig mer mot flickor än pojkar. 3 mot 1. Motsvarande är 81 av förövarna män Bris, Brå. Vådå, homofördomar? Vad menar du med det? Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-10-17 19:44:00
|
|
Christer H |
Kalle, vad vet du om "medelålders mäns" intresse för 13 resp 15åringar? Jag tror, till skillnad mot dig, att de flesta följer lagen. Din teori om mäns av samhället präglade drift mot "det oskuldsfulla" som pedofiliförklaring, är alldeles för enkel. 18 av förövarna är fö. kvinnor Bris -00. Du blandar felaktigt ihop onaturlig pedofili med en naturlig manlig drift mot unga FERTILA! kvinnor. Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-10-17 19:52:00
|
|
Christer H |
Oskar S. verkar ha problem med det mesta för tillfället?. Tendensiös eller tendentiös, bägge stavningarna är korrekta i svenskan. Lider OS av patolog anglofili måhända? Jag hatar inte feminister, men ogillar deras tendentiösa urval av "sanningar". För att inte tala om alla de rena lögner som sprids. Men hat bjuder jag inte på. Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-10-18 02:17:00
|
|
Oskar S |
låt gå för den här gången.
Men där slapp du billigt undan.
Jag är lite grinig. Ska på en privatutbildning och har svårt att sova. Dessutom har jag fått en finne på armbågen. irriterande ställe att ha en finne på.
Hat och hat, här är vi en enda stor familj, Christer! Feministerna älskar dig även om du hatar oss.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-10-22 22:09:00
|
|
Kalle |
Jag undrar just hur många härinne som själva tänkt tankar som de här någon gång...
|
| |