Vem skapar dessa monster?

Inlägg #1: Postat: 2002-10-16 16:07:00
Kalle Stengård
Det är ganska korkat att jämföra pedofili med homosexualitet, som ju handlar som jämnlik kärlek mellan vuxna människor.

Jag har inte sagt något om att pedofiler bara gillar unga flickor.... För många spelar det inte så stor roll.

Det finns ingen naturlig sexualitet. Sexualitet är vad vi själva i samhället vill att det skall vara, och det är vårat förbannade ansvar att se till att människor inte utnyttjas!
Inlägg #2: Postat: 2002-10-16 16:34:00
Knaaster
Men homsexuella kan väll vara lika utnytjande som alla andra? Förstår inte hur du kan säga att homosexualitet handlar om jämlik kärlek. Det är väll precis som med heterosexuella, en del är jämlika, en del är det inte. Samma sak borde vara tillämpbar på pedofiler. Jag betvivlar starkt att alla pedofiler vill våldta. Jag tror att det är en ganska stor grupp som inte förstår den skada deras handlingar resulterar i.
Inlägg #3: Postat: 2002-10-16 16:45:00
Michael Bärlin
Kalle, kanske missade du poängen: Alla människor har en sexuell läggning med olika böjelser. Detta kan man inte välja själv: jag kan tex inte tända på barn även om jag försöker. Ergo: pedofiler har inte själva valt sin läggning och är därför även de offer eftersom de blir onda i samma ögonblick de ger efter för sina lustar.
Inlägg #4: Postat: 2002-10-16 21:47:00
Krillle
Och sen åker de bums till helvetet!
Laddar...