Kvinnor är objekt?

Inlägg #1: Postat: 2002-10-16 14:31:00
P-A Fredriksson
Ja undra varför jag utgår ifrån det.....Jag tror du har rätt. Det är nog pojkar som vill skylla på feminismen....absolut....Tänk så dum jag är.
Låt vara att det är fjortisar med för mycket energi. Men exemplet är nog talande ändå. Eller också händer nog aldrig såna här saker....alla överkladdade affischer är nog bara vanliga klottrare
Inlägg #2: Postat: 2002-10-16 14:59:00
Michael Lundahl
Men så klart... feminismen är ofelbar. egentligen pågår det en hemsk smutskastningskampanj mot den annars helt perfekta feminismen.
Inlägg #3: Postat: 2002-10-16 19:01:00
Oskar S
Men ingen påstår väl att det här med att klottra ner affischer är en viktig del av feminismen. Det är bara en marginell företeelse. Varför fokusera på så fåniga saker som att någon klottrar ner en affisch? So what?
Inlägg #4: Postat: 2002-10-16 20:44:00
nix
just precis, man ska tona ner eller blunda för allt som är dåligt från feminismen och fokusera sig enbart på det man tycker låta fint. Så där gjorde man med nazismen och stalinismen också så att dessa blev framgångsrika, för att dom hade minsann också fina idéer och förtryckt alla som tyckte annorlunda. Så det så…
Inlägg #5: Postat: 2002-10-16 21:08:00
ponderosa
Till Oskar: tack!! Håller med dig! Michael o P-A har helt klart inte fattat något överhuvudtaget!!
Inlägg #6: Postat: 2002-10-16 22:17:00
Michael Lundahl
Ponderosa: Oooh, tack för denna klartsynta, kompletta och insiktfulla analys av mig! Det är helt imponerande hur du lyckats komma tilld enan insikt om mig efter att bara ha läst EN ENDA MENING TEXT! Wow... jag är såååå imponerad över dina människokännaregenskaper....
Inlägg #7: Postat: 2002-10-16 23:02:00
Oskar s
Micke - fått för mycket kritik på sistone? Du låter magsur. :

Kanske dags att ta en liten paus från skrivandet och återkomma när du vilat upp dig?

Javisst jag är Stalins sonson. Jag erkänner allt.
Inlägg #8: Postat: 2002-10-16 23:04:00
Oskar s
Hjälp, jag förtrycker "alla".
Jag är så ond. Ondast.
Inlägg #9: Postat: 2002-10-17 19:35:00
PJi
Man maste val fa saga vad man tycker ar bra med feminismen och vad man tycker ar daligt? Man far val saga att de flesta fotbollspelare i landslaget ar bra, men de flesta skjuter oftast for hogt? Alla har bra egenskaper, men de flesta har brister, sa aven feminister/feminismen.
Laddar...