Michael Lundahl är torsk!

Inlägg #1: Postat: 2002-10-15 14:37:00
Kalle G
Jävligt många är jävligt duktiga på att veta vad ML tycker, trots att de uppenbart inte läser mer än vad andra säger om honom, och möjligtvis rubrikerna på hans egna artiklar! Tänk om lite fler kunde argumentera för sina egna åsikter istället för att kasta skit på andras.
Inlägg #2: Postat: 2002-10-15 17:50:00
Ylva
Men ML kan ju inte argumentera! Han tror att det räcker med en enda bok, och att säga att horor måste tala själva. Men han gör ingen ansträngning för att intrevjua nån hora eller läser nån annan bok. Det är väl ganska dåligt att inte ens försöka se den andra sidan.
Inlägg #3: Postat: 2002-10-15 21:19:00
Michael Lundahl
Så för att jag "inte gör någon ansträngning" så har alla som inte håller med mig rätt? Hur många av de som debatterar emot nog har "gjort någon ansträngning för att visa att jag har fel?
Inlägg #4: Postat: 2002-10-16 10:19:00
Kalle G
Ylva, Menar du att Anna "Logik är överskattat, vi måste ha mer känslor i debatten!", Marita, m fl, argumenterar bättre än ML??
Inlägg #5: Postat: 2002-10-16 10:50:00
Michael Lundahl
Ylva kanske tillhör kategorin människor som tycker att alla som håller med ens egna ståndpunkter per definition argumenterar bra och att alla som inte håller med henne argumenterar dålig? Hon är inte precis ensam om att tillhöra den kategorin...
Laddar...