Angående bonkandet av en bäver

Inlägg #1: Postat: 2002-10-14 14:27:00
Ana
Vi måste ju förstås kunna illustrera texter även till avdelningen Sex och kärlek. Annars kan vi ju lägga ner den avdelningen.
Inlägg #2: Postat: 2002-10-14 16:25:00
Krillle
För att få ett högt antal läsare spelar ju rubriken faktiskt större roll än innehållet i resten av texten, eftersom man bara ser rubriken och sen om man klickar är det för sent även om man tyckte att texten var dålig. Tydligen älskar Sourzeläsarna "obscena" ord, och då blir detta resultatet. Klaga inte på författaren, det var ni som tryckte på texten.
Inlägg #3: Postat: 2002-10-14 16:26:00
Krillle
Ni läsarna, inte redaktionen. Jag ser ingen anledning till att censurera texter här.
Inlägg #4: Postat: 2002-10-14 16:39:00
PK
Nu blev det litet enkelspårigt rakt ut till ingenting. Läsare trivs.
Men skrivarna?????????????
Fortsätt ett fåtal och vältra er i könsord , ni blir lästa av tusental, men prispengar finns inte, då betalrna uteblir.
Inlägg #5: Postat: 2002-10-14 17:13:00
sten
Ana:Visst ska man kunna illustrera inslag från alla avdelningar men redaktionen är ensidig när det gäller sex-titöar och ingresser.Lundals 19:e artiklar om lyckliga horor. Kanske ett medvetet val?
Inlägg #6: Postat: 2002-10-14 17:41:00
Ana
sten: Kan inte du förtydliga dig lite, jag förstår inte riktigt. Men om du menar att vi har sett till att Michael Lundahl skriver 19 artiklar om lyckliga horor kan jag intyga att det gjorde han helt på eget bevåg. Han fick en illustration om jag minns rätt.
Inlägg #7: Postat: 2002-10-14 19:07:00
sten
När läsarna för länge sen är utleda på ett ämna lanseras det på nytt.Avdelningen heter sex och kärlek, Behöver inte vara fittor som klafsar. Försök med en kärlekstext.Löpselns uppgift bör vara att lyfta upp goda, gärna förbisedda texter
Inlägg #8: Postat: 2002-10-15 14:50:00
Ana
"Beauty-pensionär vid 30", "Vi som surfar efter porr", "Den ariska dvärgdudeln" samt "Sex med utslagan tjejer är våldtäkt" är de senaste sex&kärleks-texterna vi illustrerat. Ensidigt? Bara sex, inte kärlek? Svar nej. Vi lyfter upp bra texter på löpet. Inte BARA förbisedda texter utan även andra bra texter.
Laddar...