Inlägg #1: Postat: 2002-10-13 15:01:00
|
ahnberg |
sa lennart innan han trillade av stolen till imacen och föll ner och dog. Skulle jag varit herr lindgrens misslyckade fader så skulle jag ha besökt dig herr lennart och gett dig en rejäl omgång med stryk du sent skulle glömma. Bara så att du vet. Någon jävla måtta på gubbsurheten får det ju ändå vara!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-13 15:18:00
|
A igen |
En grej till. Vad är det herr Ekman blev så upprörd över? Var det för att erik skrev ordet knull? Då måste jag fråga dig en sak. Har du barn? Och i sådana fall, hur skapade ni dom? Älskade ni fram dom eller? Med vadå? Hjärtat? Om ordet knulla gör dig generad så är det ditt problem. För mig är det likgiltligt med samlag. Innebörden är ju den samma. Fast det kanske du inte haft en tanke på, gubbjävul.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-13 16:19:00
|
Erik, syndaren som skrev knulla |
Word, Ahnberg. För övrig kan jag säga Lennart att mina föräldrar var inte de som lärde mig svära. Jag har även MVG i svenska.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-13 16:50:00
|
Ekholm |
Håller med dig, Ahnberg. Varför skall allt beskrivas så kliniskt som möjligt när det handlar om sex, kroppsvätskor osv? Exkrementer, kopulera och underliv anses finare än de synonyma orden skit, knulla och fitta/kuk. Sen att det gått inflation i svordomar och könsord är ju en annan femma. Det fulaste ord jag känner till är nog "normal".
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-13 16:55:00
|
Ekholm |
Och Lennart, exakt vad vet du om Eriks uppfostran? Jag är glad för att du inte är min pappa, men trots att du inte är det skulle du vilja berätta för mig vad "förgrysa" betyder? I Sala skulle vi kalla dig surgubbe.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-13 17:04:00
|
Lennart |
Till Er alla.
Jag har läst alla de ord ni kan finna på - alla perversiteter finns på offentliga toaletter.
Gubbjävel - slå mig på käften - ja vad hjälper det - svinerierna lever ni kvar med - i ord eller handling.
Vackert och fint - det har ni glömt.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-10-13 18:25:00
|
ahnberg |
och när man blir riktigt gammal så blir man som ett spädbarn osv osv... historien upprepar sig.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-10-14 16:53:00
|
Kalle G |
Och så finns det ju en del som aldrig kommer så långt i utvecklingen att de får chansen att gå TILLBAKA till spädbarns-stadiet...
|
|