Michael Lundahl är torsk!

Inlägg #1: Postat: 2002-10-11 23:34:00
pUs
Tja, Hr.Lundahl har väl inte alltid haft kvalitén i paritet med kvantitet i sina inlagor. Men att han är oengagerad, eller att allt han skrivit är nonsens kan du knappast påstå.
Inlägg #2: Postat: 2002-10-11 23:40:00
Oskar S
Han lever på att gå i clinch med andra på sourze. Se tidigare artiklar.
Ingen annan har varit så konsekvent grälsjuk som Lundahl. Det är patologiskt. Man kan inte "tycka till" om allting. Normala människor tröttnar efter ett tag. Men batterierna går inte ur Lundahl, han fortsätter att slå på trumman. I all evighet. Trots att det har blivit alldeles tyst runtomkring och alla djuren har flytt fältet vid åsynen av den rosa plyschkaninen.
Inlägg #3: Postat: 2002-10-11 23:46:00
Anna Li
Oskar, ML får vara här som alla andra, men jag blir otroligt trött när han hittar på att jag sagt saker för att sedan bemöta dem med exakt samma argument som han bombarderat sourze med i en evighet.
Inlägg #4: Postat: 2002-10-12 00:04:00
muffen
precis, alla som inte tycker som Vi bör uteslutas från Saauze tycker oskar snuski.
Inlägg #5: Postat: 2002-10-12 02:26:00
Oskar S
Jo, Anna Li det är just därför.
Det är skillnaden mellan mig och Micke, jag KRÄVER INGET MED VERSALER. Jag för ingen debatt mot någon. Jag tycker rent subjektivt och förväntar mig inte alls att nån annan ska hålla med. Så det här är ingen uteslutningskampanj eller något sånt. Jag blir bara trött av alla de här ständiga debatterna och att han finns överallt varenda dag med samma ämnen och samma hysteriska tonläge.
Inlägg #6: Postat: 2002-10-12 11:48:00
Michael Bärlin
Anna, om sakargumenten aldrig blir bemötta har man ju inget annat val än att upprepa dem.
Inlägg #7: Postat: 2002-10-14 00:15:00
Marcus P
Jo, det kan man. Man kan låta bli och hänvisa till redan förda argument, alternativt bara påpeka att ens argument inte har bemötts.
Inlägg #8: Postat: 2002-10-14 00:34:00
Michael Lundahl
Oskar S/Anna Li: Visst suger det att det inte funkar bara STRUNTA i vad andra säger så fort de säger något man inte vill höra. Such a pain in the butt, aint it? Och jag kommer att fortsätta så länge batterierna och lusten pallar.... jag har mycket överskottsenergi.
Inlägg #9: Postat: 2002-10-15 08:58:00
Per W
Varför Michael, Varför..............?
Använd överskottsenergin till att föra debatten framåt i stället för att försvara positioner. Jag tycker inte att du säger något kontroversiellt, det är bara ett gubbigt försvarande av prostitution. Och jag FÖRSTÅR inte att Marita och Anna Li blir så provocerade av ditt upprepande av allt nonsens och juridiska spetsfundigheter. Deras överskottsenergi kan ju användas till något nyttigt medan sparkar dig trött här.
Inlägg #10: Postat: 2002-10-15 08:59:00
Per W
"medan DU sparkar dig trött här" ska det vara
Inlägg #11: Postat: 2002-10-15 21:23:00
Michael Lundahl
Varför? Därför jag känner för det. Behöver jag något annat skäl?

Och vad gäller "försvar av prostitution" så säger jag som så många andra: bara för att man inte säger "P är usch och fy" så betyder det INTE att man säger "P är jättebra". Bush-mentalitet igen... helt svart-vitt.
Inlägg #12: Postat: 2002-10-23 10:41:00
pågen
Har man insett hur vinklad verkligheten är efter att de svenska journalistkåren har hanterat den, så är Michael Lundal en befrielse
Inlägg #13: Postat: 2002-12-25 17:27:00
Ola
Men ML kan ju aldrig ha fel, enligt sig själv, och det är lönlöst att försöka bemöta såna människor med argument. Och de gånger h a n inte kan bemöta argumenten kallar han dem värdelösa. Så gör man det enkelt för sig.
Laddar...