Hela natten utan utlösning

Inlägg #1: Postat: 2002-10-09 15:19:00
Kalle G
Träning och kontroll, 500 juck innan hon ens börjar njuta, Låter mer som träningspass än njutning, tycker jag. Och om man saknar det "fina greppet"? Eller man har en flickvän som tycker "det är bra som det är", och inte är intresserad av någon form av experiment. Vad gör man då?
Inlägg #2: Postat: 2002-10-09 17:50:00
JPA
Men hallo, alla behover val inte gora samma sak heller. Detta var ju ett alternativ till porren. Man at ni dagliga BigMacs bara saa mycket ni svaller. Jag foredrar fina middagar daa och daa, och daa vill jag ata lange och njuta. I bra sallskap och inte paa stokig mcDonalds...
Inlägg #3: Postat: 2002-10-10 08:34:00
Kalle G
Jag trodde det var "Normalknull enligt Standard 1A" som du kritiserade, och inte porr och onani. Grejen är väl att jag vill också kunna slappna av och bara njuta, och låta det gå när det går. Inte läsa en instruktionsbok, och ligga och koncentrera mig på vad som händer i min kropp hela tiden. "Oj, nu går det snart! Vad skulle jag göra då? Hmmm..."
Inlägg #4: Postat: 2002-10-11 16:08:00
pUs
Sant. Sex börjar kännas väldigt kliniskt & akademiskt om man ska läsa & följa långa manualer och se samlivet som ett enda långt träningspass, istället för en fin stund med den man älskar. Men men, smaken är delad.
Inlägg #5: Postat: 2002-10-14 01:56:00
JPA
Jag skrev nu fraan kvinnans perspektiv. Och som ingressen avslojar ! saa skrev jag om ett alternativ till porren. Dar framstalls ju den kvinnliga sexualiteten som en djavla fyll-i-alternativen-ratt-och-i-ratt-ordning. Eller hur? Visa mig den kvinna som slappnar av och har lite skon sex i porrfilmer. pust och ston, pust och ston och ooojjoooj oooj. Och sedan 10 000 kr for jobbet idag.
Inlägg #6: Postat: 2002-10-14 15:23:00
Kalle G
Du menar att PORREN står för "en djavla fyll-i-alternativen-ratt-och-i-ratt-ordning"-variant, och ditt Tao-tips skulle stå för motsatsen??? Tänk, jag tycker det verkar precis tvärtom.
Inlägg #7: Postat: 2002-10-16 15:10:00
Svante
Kom igen nu folk, fatta att författarinnan har rätt. Ni säger "det går väl bra med vanliga cigaretter" hon säger "prova en joint istället". Typ.
Inlägg #8: Postat: 2002-10-17 10:22:00
Kalle G
Svante, JAG har inga problem att nöja mig med "vanliga cigg", samtidigt skulle jag gärna "pröva en joint". Men hon framställer det som att det är mitt mannens ansvar att fixa rökat, rulla och tända på den, medan hon bara ligger passiv och njuter av resultatet. Det är alltid HAN som ska anstränga sig, träna och lära sig behärskning, för att HON ska få det skönt!
Inlägg #9: Postat: 2002-10-17 10:26:00
Kalle G
F ö så skrev hon ju själv att när hon träffade en man som kunde tekniken, så fattade hon ju inte vad det var frågan om. Hon blev besviken för att han inte uppförde sig som hon var van vid! Vad är det som säger att jag inte råkar ut för samma sak?
Inlägg #10: Postat: 2002-10-17 13:20:00
anne
Jag säger som jag sagt här tidigare: Det är mannnes plikt att tillfresställa sin kvinna!
Inlägg #11: Postat: 2002-10-17 16:00:00
Kalle G
Visst, det är bara 2 problem. 1. Ni blir aldrig nöjda! 2. Ni kan aldrig tala om vad vi gör fel, så att vi får en chans att bättra oss!
Inlägg #12: Postat: 2002-10-21 21:18:00
dita
och det är kvinnans plikta att tillfredställa sin man! Fan vad tråkigt sexet skulle vara om den ena bara låg och väntade på att bli tillfredställd. Visst, det är kul ibland... men vem som helst fattar väl att det krävs två för att dansa tango :
Inlägg #13: Postat: 2002-10-22 09:19:00
Kalle G
Dita, det är ju bara det att den som du trodde var din drömpartner aldrig är "vem som helst"... ;-
Inlägg #14: Postat: 2002-10-25 15:50:00
Johan M
GUUD! vad ni är tråkiga!!!! läs hela den gamla debatten Christer hänvisade till nånstans istället!!!
Inlägg #15: Postat: 2002-11-06 22:24:00
JPA
Kalle G, du utgaar ifraan att du fattat allt genom att ha last min artikel. Saa enkelt ar det och inte ar jag saa duktig paa skriva. Det dar om 500 juck var med for att visa hur olika synen paa sex kan vara beroende paa kultur. I tao ar mannen och kvinnan lika aktiva.
Inlägg #16: Postat: 2002-11-14 17:52:00
Kalle G
Nej Johanna, jag utgår inte alls från att jag fattat allting. Jag har ju inte fattat någonting av det du skrivit, det är ju därför jag är så envis! ;- Det du skriver går helt enkelt inte ihop för mig, med mina erfarenheter. T ex att du skriver ur kvinnans perspektiv, som ett alternativ till porren. Men, kvinnor använder väl inte porr i samma utsträckning som män? Dessutom, jag vill gärna ha ett svar på min fråga i nr. 9
Laddar...