|
Inlägg #1: Postat: 2002-10-08 15:13:00
|
|
"Magnus" |
Det har hon alls inget emot!
Det är mest för min egen skull,
jag vill kunna känna närhet
utan att associera till sex...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-09 10:11:00
|
|
Greger |
Är det inte bättre att acceptera sin sexualitet och kontrollera den när det behövs? Du verkar följa minsta motståndets lag. Är du i händer på dina begär?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-09 11:09:00
|
|
Jörgen |
Det låter som att du har ett något hysteriskt förhållande till din egen penis. Man är väl inte TVUNGEN att knulla bara för att man råkar få stånd när man kramas? Försök att slappna av lite. Och PRATA med din flickvän, har du prövat det? Eller får du komma på bättre ursäkter för att du tittar på porr... ;-
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-09 20:10:00
|
|
Christer H |
Har Greger och Jörgen aldrig varit med tjejer som "hellre gosar än sexar"? Enligt mig finns det alltför gott om såna. Personligen undviker jag dessa om jag kan, men jag kan förstå "Magnus" om det är av den anledningen, han runkar av sig innan gosandet... Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-09 20:13:00
|
|
Christer H |
Vill killen mer, och oftare än tjejen, så får han väl "runka loss" eller skaffa älskarinnor. Alternativet är väl annars att tjejen ställer upp... Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-09 23:13:00
|
|
Kalle Stengård |
Inte säkert alla tycker det är kul att ha en tjej som "ställer upp", Christer. Kanske vill Magnus, trots sina behov, ha jämnlik sex med sin flickvän. SÅ farligt är det väl inte att onanera ibland...?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-10-09 23:55:00
|
|
Christer H |
Nä inte alls Kalle, jag angav även ett tredje alternativ... Men vad är det för fel på att ställa upp? Det gör vi väl alla, på olika sätt, för folk vi gillar. Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-10-10 10:22:00
|
|
Jörgen |
Christer, han får runka hur mycket han vill för min del. Jag tycker bara att han ursäkt "att han vill kunna kramas utan att få stånd" var dålig. Man är väl inte tvungen att knulla bara för att man råkar få stånd?
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-10-17 14:10:00
|
|
catharina |
Slående att bara killar skrivit under detta inlägg...Men för helvete grabbar hör nu inte hur ni låter?! Undantaget Greger o Jörgen verkar ni andra vara fast i en snedvriden mix av kvinnoförakt o pubertal penisfixering."För många gosstejer,runka loss, älskarinnor,ställa upp" ????!!!!
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-11-06 14:00:00
|
|
Josefin |
Att Magnus vill onanera innan han vill gosa handlar ju enbart om lust. Ibland kan det vara jobbigt att försöka gosa med sin partner om man har stark lust till sex, men det är ju inget typiskt för killar och har inget med sperma att göra. Tjejer kan också ha lust. Varför inte ta ut sin lust på sin partner med en kort stunds lustfyllt sex istället för att onanera? Man kan gosa med sin partner när båda fått sin lust stillad. Kan förstås vara annorlunda om båda inte har lika mycket lust.
|
| |