Vi som surfar efter porr

Showing page 3 of 3: 1  2  3
Inlägg #41: Postat: 2002-10-11 13:12:00
Kalle G
Frida 37: Jo det var så jag menade också. Men menar du att killarna och/eller porren HINDRAR er från att ta reda på hur er egen kropp fungerar?
Inlägg #42: Postat: 2002-10-31 02:46:00
jba
Bara tanken på alla de tjejer som utnyttjas av män i och utanför porrindustrin får mig att må illa. Men jag är ledsen att behöva säga det... Det vore verkligen SÅ jävla läckert med en tjej som "rakade sitt kön, gillade analsex och ville ha sprut i ansiktet"! Och tjejer, detta är sanningen inte bara för mig utanför de flesta av oss killar som inte på något sätt vill utnyttja tjejer, utan bara önskar att ni kunde släppa loss och släppa till lite mer... ;o
Inlägg #43: Postat: 2002-11-06 13:57:00
Josefin
Att han vill onanera innan han vill gosa handlar ju enbart om lust. Ibland kan det vara jobbigt att försöka gosa med sin partner om man har stark lust till sex, men det är ju inget typiskt för killar och har inget med sperma att göra. Tjejer kan också ha lust. Varför inte ta ut sin lust på sin partner med en kort stunds lustfyllt sex istället för att onanera? Man kan gosa med sin partner när båda fått sin lust stillad. Kan förstås vara annorlunda om båda inte har lika mycket lust.
Inlägg #44: Postat: 2003-01-28 04:23:00
mydof
Josefin. ja, det är väl det det bland annat handlade om? Att det är obalans.

Ok, inte var enda dag kanske, men efter 5-6 dagar blir i alla fall jag totalt knäpp i skallen av kåthet och KLART negativt påverkad i min vardag om jag inte får ..... ,
Inlägg #45: Postat: 2003-01-28 04:24:00
mydof
Liknelsen med tjejernas mens var inte alls fel, i MIN värld! Men.. Jag är väl onormal och pervers. Att tvångsmässigt behöva göra något åt problemet typ varannan dag gör att i alla fall jag uppskattar att porren finns. Mycket.

Är jag sjuk eller onormal?

OM jag väntar tills det sprutar av sig självt utan att jag gör något åt det, DÅ är det i alla fall fasen ingen normal kille du lättklädda tjej/kvinna möter på gatan en sommardag...

// onormal sexdåre?... :-
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Laddar...