|
Inlägg #1: Postat: 2002-10-05 21:13:00
|
|
grabb |
Och du som förfasar dig över grabbiga skämt. Vad kallas det du skrev då? djävla feministiska floskler…
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-07 10:49:00
|
|
JPA |
Det var ju bara humor...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-07 10:50:00
|
|
JPA |
grabb, kul att du blir arg. Daa fattar du poangen, och jag fornedrar ju inte ens. GIssa hur kul det ar som tjej hora paa killingarnas skamt. Eller som mamma till barn som undrar...
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-07 15:49:00
|
|
Holm |
JPA... Det där var inte smart. Det var INTE "bara humor", för det kom från DIG. Du har tydligt deklarerat att det INTE är ok att tolka sexistiska skämt som "bara humor".
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-10 10:13:00
|
|
JPA |
Holm, varför får inte jag göra som Killingarna, att när jag skulle behöva försvara mig säga bara att "det där är ju bara humor". Jag gör ju bara som killingarna för att visa hur effekten blir. Och du blir förbannad när skämtet förnedrar män. Varför kan du inte acceptera att "det är bara humor"...fattar du nu varför vi kvinnor inte tycker det är kul med våldtäcktshumor och sedan borde vi bara acceptera det som humor...Jag försöker demonstrera poäng.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-10 10:13:00
|
|
JPA |
Holm, varför får inte jag göra som Killingarna, att när jag skulle behöva försvara mig säga bara att "det där är ju bara humor". Jag gör ju bara som killingarna för att visa hur effekten blir. Och du blir förbannad när skämtet förnedrar män. Varför kan du inte acceptera att "det är bara humor"...fattar du nu varför vi kvinnor inte tycker det är kul med våldtäcktshumor och sedan borde vi bara acceptera det som humor...Jag försöker demonstrera poäng.
|
| |