Blond kultur

Inlägg #1: Postat: 2002-10-04 12:31:00
suz
javisst, för en mångfald på ängen !
inte utseende fixerad utan mera för mångfalden :
Inlägg #2: Postat: 2002-10-04 13:43:00
Per W
Men ängens mångfald beror ju på de olika ARTERNA, inte variationerna "raserna" inom varje art.
För att få variation inom växtarten måste den "förädlas" fram alltså en sorts rashygien eller isoleras och inte sedan blandas.
Inlägg #3: Postat: 2002-10-04 14:40:00
solveig
oj, nu börjar det bli genetik.. Vi får förlita oss på recessiv nedärvning, anlaget kan vara dolt i flera generationer för att sedan plötsligt dyka upp igen. Tex en blond neger.. oj, det får man visst inte säga... det är rasförtryck. Håhåjaja
Inlägg #4: Postat: 2002-10-04 15:08:00
Per W
Nej, inte rasförtryck men korkat och hänsynslöst, men man kan inte vänta sig något annat från en korkad bimbo... oj, det får man visst inte säga... det är könsförtryck. Håhåjaja
Inlägg #5: Postat: 2002-10-04 21:29:00
solveig
Jag måste få säga att jag faktiskt skrattar mig tårögd åt alla rappa fläskben som slängs hit och dit i denhär sajten. Det är skitkul! Go on, never stop!
Inlägg #6: Postat: 2002-10-05 02:34:00
suz
det är det som är kul ! fläskben som alltid bör misstolkas som något fult å inte kan ses med glimten i ögat :
Inlägg #7: Postat: 2002-10-05 02:37:00
suz
å jag vidhåller fortfarande at om jag var nosrk å stod upp i lusekofta å vifta med flaggan den 17 maj så var jag patriotisk å INGEN hade sagt något om förtryck eller rasism eller rashygien, men gör jag det i sverige så ska ursprung till traditioner rotas fram å ges bort till andra å man gör något fult,,jantekariusbaktusadolf i en kör,,u know what I mean, jag är FÖR olikhtene men för at få säja at tköttbullar är svenskt !
Inlägg #8: Postat: 2002-10-05 07:17:00
Sven
Du kan väl få säga att köttbullar är svenskt men eftersom maträtten finns åtminstonde i vartenda europeiskt land, så känns rätten inte riktigt genuint svenskt. Surströmming är en äkta genuint svensk maträtt däremot.

Nä, jag tror nog att det är vanligare att bli kallad för rasist för att man är det, än för att man viftar med en flagga.
Laddar...