Kommentera Ana Udovic ledare

Den här tråden diskuterar artikeln Kommentera Ana Udovic ledare.
Showing page 5 of 5: 1  2  3  4  5
Inlägg #81: Postat: 2003-02-24 21:49:00
Anna Li
Supermycket lycka till! Och det ska bli roligt att återkomma till det där med föräldraledigheten när mamma hormonerna slagit till....... hälsar en som trodde hon skulle vara hemma sex månader - men det blev 9, sedan hade pappan ett eget halvår. Nu har du bundit upp dig rejält med intellektet. Försök att lyssna på kroppen sedan och inte känna dig bunden.
Inlägg #82: Postat: 2003-02-25 21:16:00
Märta
Ana!
Kloka tjejer som du växer inte på trän. Du tänker det där steget till, tar ett varv till när andra redan vet. Omtanke, smarthet, samhällsinsikt , vem skulle inte vilja ha dig till mamma Ana!.
Lycka till, det är väldigt roligt att leva med barn, många problematiserar det, det är nära livet och inte alls enkelt, men det är det är det roligaste jag upplevt i mitt liv! Vi borde säga det oftare, det att få leva med barn är ett privilegium. Det är roligt!
Märta
Inlägg #83: Postat: 2003-02-26 13:09:00
Stefan
Synd, med tanke på att jag och Linnéa kommer in nästa vecka, hoppas vi får nöjet att träffas ändå.

mvh/stefa
Inlägg #84: Postat: 2004-06-28 00:38:00
Ollat
Synd att du inte förstår att det ibland är en fråga på liv eller död att polismannen kan kommunicera på perfekt svenska. Det tillhör inte vardagssysslorna för de flesta poliser att sparka skiten ur diverse anarkister om du nu trodde det. Personligen tycker jag inte att polishögskolan ska rucka på svenskakraven bara för att behaga en liten minoritet.
Showing page 5 of 5: 1  2  3  4  5
Laddar...