"Singel i city"!

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2002-10-03 22:28:00
c-c
Som snart 30 och singel skulle det vara intressant att veta ett par av de anledningarna...vilka ar de?
Inlägg #2: Postat: 2002-10-04 00:23:00
foobar
Jo det skulle vara intressant. Inte för att jag tror att det skulle hjälpa, men det kunde vara intressant.
Inlägg #3: Postat: 2002-10-04 12:04:00
anders
Slägga?
Inlägg #4: Postat: 2002-10-04 17:39:00
Stella
1. Mannen är blyg och/eller oförmögen att uppfatta kvinnors sexuella signaler om de inte handgripligen släpar med honom hem och klär av honom.
Jag vet män som har fattat vinken flera år efteråt, men då är det oftast lite för sent.

2. Mannen bor fortfarande hemma, har lång flottig hästsvans, klär sig för jävligt och/eller har vidriga matvanor och ännu värre figur, men förväntar sig ändå att bli uppraggad av Pamela eller Iza.
Inlägg #5: Postat: 2002-10-04 17:42:00
Stella
Det finns säkert kvinnor som har lika besynnerlig klädsmak, lika många överflödskilon eller är lika dåliga på att dansa och hatar uteställen, men då krävs det ett visst mått av kreativitet för att hitta dom. Lika barn leka bäst. Och den som inte vill kompromissa och ändra sig alls får kanske förbli singel, för så funkar det.

Och viktigast är att träffa folk och inte låsa in sig i garderoben, för då lär man aldrig hitta rätt.
Inlägg #6: Postat: 2002-10-04 17:43:00
Stella
PS: En bra policy är även att inte underhålla den kvinnliga omgivningen med sin senaste fotsvampsbehandling, datoruppgradering eller vapenfetischism, men för en majoritet av det manliga könet verkar detta vara svår överkurs. DS
Inlägg #7: Postat: 2002-10-04 18:58:00
c-c
Tja bruden, ska du med hem till min mammas källare och kolla in mitt nya grafikkort? Sen kan vi köpa pizza och kolla pâ videofilmer om andra världskriget!
Inlägg #8: Postat: 2002-10-05 14:38:00
anders
Stella #6: Jag tror att du maste byta jobb. Männen där verkar ju vara relativt skumma.

Är du kanske officer?
Inlägg #9: Postat: 2002-10-07 10:00:00
foobar
Vill bara påpeka att detta är resultatet av feminismens långa kampanj mot mannen. Män får tidigt lära sig att mannens sexualitet är extremt syndig och fel på alla sätt. Mannen bara utnyttjar den stackars kvinnan. Inte konstigt att män blir blyga. Men jag vill bara säga en sak till alla självgoda feminister: På varje ensam man går det en ensam kvinna. HA! Känn på det jävla manshatare!
Inlägg #10: Postat: 2002-10-07 13:13:00
Erik
Varför i hela friden måste mannen uppfatta signalerna? Om båda vill måste väl båda jobba med att vara tydliga. Varför är ni kvinnor så förbannat lata/fega för?!!?!
Inlägg #11: Postat: 2002-10-07 13:58:00
Helena
Man blir så trött... läste Foobar & Eriks kommentarer, det ser ut som ni är väldigt aggresiva.. tror inte alls att det här handlar om att kvinnor är si eller så, jag tror att det finns olika typer av människor. Jag har själv varit med om att killar väljer tjejer efter utseende så skyll inte allt på kvinnorna... väx upp!
Inlägg #12: Postat: 2002-10-07 15:33:00
foobar
Jag skyller inte på kvinnor i allmänhet, utan på feminister i synnerhet som ständigt matar samhället med budskapet om hur fel och omoralisk mannens sexualitet är. Vad man än gillar som man så är det omoraliskt på något sätt. Tacka fan för att vi har många singelkillar som inte vågar/vill ta kontakt. Prefekta kvinnor lever nog bäst ensamma med sin egen perfektion.
Inlägg #13: Postat: 2002-10-07 15:52:00
Helena
Kan du precisera vad du menar med mannens sexualitet? Vad har sexualitet att göra med att skapa kontakt? Handlar den kontakten bara om sexulitet då?
Inlägg #14: Postat: 2002-10-07 19:10:00
foobar
Jag vet inte om jag tillåts precisera "mannens sexualitet", det verkar som att kvinnor vill ha ensamrätt på att definiera vad som är sexualitet. Allt som inte är vaniljhetroutanporrvanlig-sex är "sjukt". Och visst, kopplingen är indirekt. Men en kille som har fått förklarat för sig att alla hans sexuella fantasier är perversa och han har en sjuk inställning till sex kan nog skippa umgänget också.
Inlägg #15: Postat: 2002-10-08 09:40:00
Erik
Jag är ledsen om jag verkar aggressiv men mentaliteten att vi män ska förstå vinkar, att vi ska inse när kvinnor är intresserade är rätt upprörande. Varför är inte ömsesidighet ok? Jämställdhet du vet?
Inlägg #16: Postat: 2002-10-08 09:44:00
Erik
Som om vi inte skulle veta att det krävs kreativitet och vilja att ändra sig för att hitta någon att vara med. Jag är fullt införstådd med det, liksom att jag förstår att det alltid är ett vågspel och att man riskerar avslag om man blottar sig..
Inlägg #17: Postat: 2002-10-08 09:46:00
Erik
..Allt det är helt ok. Älskar man eller är kär i någon måste man våga och satsa och försöka. Det är sunt och rättvist. Vad som gör mig sur är när jag hör kvinnor som uttalar sig som om dessa grejjor..
Inlägg #18: Postat: 2002-10-08 09:47:00
Erik
..var könsspecifika. Att det är mannens lott. Att det för kvinnor bara är att sända ut vinkar fan vilket skönt liv, vink vink och att det är mannens fel om han inte kan tolka dessa...
Inlägg #19: Postat: 2002-10-08 09:50:00
Erik
Det är uttryck för en lat, feg och ojämställd inställning. Plus att det är löjligt kontraproduktivt..
Inlägg #20: Postat: 2002-10-08 09:53:00
Erik
..jag menar om tjejjer ägnade sig åt att egoboosta killar en bråkdel av vad killar egoboostar alla kvinnor som inte har horn och tre näsor så skulle nog många fler killar våga "förstå" vinkar..
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...