Inlägg #1: Postat: 2002-10-03 19:40:00
|
nilla |
Den här människan, Christer H., är knappast seriös. Han har trakasserat KYREUS å det grövsta, bl i den här frågan. KYREUS som nu vad det verkar, efter trakasserierna, lämnat sajten. Jag, som jobbar nära Kyreus, vet hur lessen han blivit. Hoppas verkligen han återkommer.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-03 20:14:00
|
Oskar S |
Fast just nu skriver Kyreus mer än någon annan av våra skribenter.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-03 20:19:00
|
Christer H |
Har JAG, trakasserat Kyreus?? Jag tycker inte som han i vissa frågor, är det att trakassera? Däremot har Kyreus och SHQ utpekat mig som mobbare helt utan anledning. Någon förklaring eller ursäkt på det har jag heller aldrig fått. Istället raderar han allt han tidigare skrivit, inklusive mina kommentarer.... DET gör mig lessen! Mvh CH
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-03 21:55:00
|
Oberoende observatör |
Och då om inte förr kanske du har anledning att fundera över hur andra uppfattar dig?
Men mobbare brukar för all del ofta vara helt oförstående när de ställs inför faktumet att alla andra tycker de är första klassens brakskitar, det är en känd del av problemet.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-03 22:12:00
|
Krillle |
Sarkasm är väl en ganska vanlig debatteringsteknik. Om man skriver på Sourze får man nog räkna med en hel del. Dock har jag aldrig, såvitt jag kan minnas, uppfattat att CH har trakasserat någon. Att man däremot gör narr av någons åsikter är en helt annan sak. Jag blev faktiskt förvånad över att Kyreus tog illa vid sig, eftersom han brukar vara ganska öppen mot det mesta.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-03 22:17:00
|
suz |
jag tycker det låter som sarkasm från en instigator vad det nu heter på svenska och jag bara garvar när jag läser om feta kärringar som utnyttjar katter för det låter som en skämtsam ironisk skojsigt uttalande och inte som ett seriöst inlägg,,men det är ju min åsikt :
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-10-04 00:01:00
|
Christer H |
Jag tycker att om man anklagar någon för mobbning eller liknande, bör man kunna motivera varför. Kyreus och SHQ har konsekvent underlåtit att besvara mina inlägg. Det är fegt. Kan nilla eller observatören här, motivera sitt tyckande? Mvh CH
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-10-04 00:09:00
|
Christer H |
Suz, min kommentar var väldigt ironiskt seriöst menad. Jag tycker det är en djäkla dubbelmoral att ondgöra sig över en eller annan ensam stackare, som söker sig till djur, när annat betydligt mer utbrett utnyttjande av andra arter förekommer överallt! Är det bättre att bli uppäten än påsatt?? Mvh CH
|
|
Inlägg #9: Postat: 2002-10-04 04:00:00
|
flemens |
Ursäkta CH, men varifrån får du tron att det är ensamma stackare som änvänder djur? Den största delen av djurporren används av män som vill se kvinnor bli påsatta av djur. Och dom män som inte är inblandade i porren och som utnyttjar djur gör det för att det liksom är grejen: att det är djur dom sätter på, inte för att dom inte får nån kvinna vilket många av dom säkert inte kan ha/vill ha ett normalt förhållande med iaf, då dom tycker att ett får är mer inbjudande.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2002-10-04 04:11:00
|
flemens |
Och angående frågan om det är bättre att bli uppäten eller påsatt, så får man först fråga sig: Finns det nåt som är rätt eller fel? Behöver vi nån moral? Ätit kött har vi gjort den största delen av mänsklighetens historia och ingår så att säga i livsföringen och vi behöver näringen, sen kan det ju diskuteras hur vi behandlar djuren tills dom dör. Påsättningar av grävlingar är nog ett ganska nytt fenomen, jämförelsevis
|
|
Inlägg #11: Postat: 2002-10-04 04:12:00
|
flemens |
Men bara för att en sak är fel så behöver man ju inte acceptera fler övergrepp, vilket du antyder att man ska göra.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2002-10-04 09:53:00
|
Kalle G |
Du verkar väldigt kunnig i ämnet, flemens. Har du studerat det?
|
|
Inlägg #13: Postat: 2002-10-04 10:14:00
|
Christer H |
Min sexualmoral är väldigt enkel. Så länge ingen tar skada av sexet så får folk göra vad de vill. Och flemens, jag accepterar INGA övergrepp, oavsett om köttätande är en del av den mänskliga historien. Och beträffande den porr du hänvisar till, så är det väl handjur som används, dom är väl bevisligen inte ovilliga, sas. Mvh CH
|
|
Inlägg #14: Postat: 2002-10-04 10:53:00
|
JoeHill |
Hjälp! Min hund vill ha sex med mig. Just nu juckar han vilt mot mitt ben. Ska jag avliva honom innan han våldtar mig?
|
|
Inlägg #15: Postat: 2002-10-04 14:06:00
|
flemens |
Kalle G: Information finns för den som vill veta; böcker, vetenskapliga tidskrifter och lite eget tankearbete skadar inte heller.
|
|
Inlägg #16: Postat: 2002-10-04 14:07:00
|
flemens |
CH: Som jag svarade samariten Sune D i en annan tråd så handlar det om instinkter och instinkten hos djur är att fortplanta sig. När det gäller t.ex. hanhundar så vet man att anledningen till att dom juckar inte nödvändigtvis har med att dom vill ha sex för sexets skull, utan det är ett makt medel för att sätta dig på plats i hans värld. inte helt olikt våldtäkts män hos människa
|
|
Inlägg #17: Postat: 2002-10-04 14:09:00
|
flemens forts |
Bara för att en penis är styvt hos ett djur, betyder inte att det är villigt till sex. I porrfilmer misstänker jag att man använder yttre stimulans av penis för att åstadkomma illussionen att t.ex. hästen är villig att sätta på människa. Jag skulle t.ex. kunna komma hem till dig, binda fast dig, ta av dig kläderna och onanera åt dig medan dina barn såg på du skulle få stånd.
|
|
Inlägg #18: Postat: 2002-10-04 14:10:00
|
flemens forts |
Betyder det att du är homosexuell som gillar att ha sex när dina barn ser på?
Om man skickar in en naken kvinna i en hästhage full med hingstar, Har dom sex med henne bara sådär bara för att dom är villiga?
|
|
Inlägg #19: Postat: 2002-10-04 14:14:00
|
flemens |
Det jag vänder mig emot är det att man använder människan som måttstock för andra arter när det gäller saker som passar oss. Vare sig vi är perversa eller bara vill argumentera.
|
|
Inlägg #20: Postat: 2002-10-04 21:29:00
|
muffen |
flemens "vet" ju varför män gör sex med djur. Och när kvinnor gör det så är det män som tvingar dom också. flemens vet allt, det märks ju på en gång…
|
|