Göran Kropp; hjälte i ett sjukt samhälle

Inlägg #1: Postat: 2002-10-03 18:28:00
sten
Antingen är det en machofenomen."Manligt" Eller bevis på motsatsen. Något man måste bevisa i stället för...
Inlägg #2: Postat: 2002-10-03 19:36:00
Carola
Ja, men för vem och för vad? För sig själv, skulle jag tro. Sökare av något slag kanske.
Inlägg #3: Postat: 2002-10-03 21:43:00
Sten
En del män tror väl att det ger en skjuts, eller att kvinnor dras till män med sportbil. Och en del kanske gör det
Inlägg #4: Postat: 2002-10-04 11:47:00
Kalle G
Killen kanske gjorde det för att han gillade det, helt enkelt. Har ni ens snuddat vid den tanken? Innan ni ger er in på analysen att folk som gör ovanliga saker bara gör det för att skaffa brudar, eller för att dölja/kompensera brist på "utrustning". Vem tjänar på att man är så rädd för döden att man inte vågar leva?
Inlägg #5: Postat: 2002-10-04 22:21:00
Carola
Kalle, om du läste lite mer och tänkte samtidigt så kanske du kan förstå vad jag skriver. Självklart gjorde Kropp det han älskade över allt annat. Vem har sagt något annat? Var o en gör som man vill själv. Som du ser skriver jag också att "det är min personliga åsikt".! Sen kan jag ändå undra vad som driver en människa att leva ett liv på gränsen, eller hur!
Inlägg #6: Postat: 2002-10-07 13:45:00
Kalle G
Carola, kommentaren var till Sten och inte till dig. Han svammel om att det är något man gör för att skaffa brudar, eller bevisa för sig själv att man är man, trots avsaknad av "utrustning"... Jag reagerar på hans totala brist på respekt för en död medmänniska, och hans obekymrade raljerande över det sätt som den människan valde att leva sitt liv på!
Inlägg #7: Postat: 2002-10-18 22:51:00
Carola
Sorry Kalle men jag visst inte att du kallade Sten för "ni".
Laddar...