|
Inlägg #1: Postat: 2002-10-03 15:53:00
|
|
Kapten Stofil |
Utmärkt! Varför inte hänga med mig och Lädernuckan när vi lägger oss i försåt mot Galne Gunnar? Ring oss så hjälper vi dig i kampen mot undermålig så kallad "ironisk" humor
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-03 16:46:00
|
|
Marcus P |
Du har rätt. Nån måste göra det. Andres Lokko är något av det mest uppblåsta som finns i kultursverige.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-03 16:57:00
|
|
Jesper N |
Ånej! vissa gör saker som de kallar humor men som jag inte gillar, det måste bort genast! Alla som gillar et schyffert med vänner gör måste vara dumma i huvudet! Eller?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-03 17:09:00
|
|
Jacob Åström |
Äh, Spermaharen både som sida och som bok, var ju skitrolig! Har du läst boken? Besökte du sidan?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-03 17:26:00
|
|
JPA |
Whale var bra. Men Cia var ju med...Killingar har fastnat i en torskhumor som bara roar torskar och "kultureliten". Visst har de en roll att spela. Men inte ensam och utan att de blir emotsagda.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-03 19:10:00
|
|
filikoster |
Men Johanna, att Håkan Nesser köper knark på plattan ÄR skitroligt. Även att man kan samla EuroFonuspoäng hos Fonus, och att där även finns nåt för de små, nämligen Fonus Kids.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-10-03 19:12:00
|
|
Gnurf |
Kan du utveckla "prepubertal gubbighet" som tydligen är inne i Sverige. Vad är det för något?
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-10-03 19:24:00
|
|
Bertram |
Nu är det jo iofs så att de här Sperma-killing-killarna i väldigt hög grad brukar skämta om att sätta på varandra och sig själva i alla möjliga kroppsöppningar. Det är tillåtet att inte gilla dem, jag tycker dock att de är väldigt festliga och hoppas att de kör hårt länge till. Fast det är ju bara min ödmjuka åsikt.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-10-03 20:19:00
|
|
Oskar S |
Parikka kommer med ett bra förslag.
Mitt tips: ring Annika Lantz och f.d Darlingredaktionen. Tota ihop er i ett ockuperat husbygge på söder och konspirera mot Henriok och Andres. Därefter kan ni sända en sketch där kilarna blir våldtagna av en rosa dildom utklädd till Iprenmannen. Jag kommer att skratta som fan.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-10-03 21:04:00
|
|
Stella |
Tja, varför inte göra en liten egen humorbubbla och låta Marcus Wallenberg och Percy Barnevik tigga om att bli smiskade och penetrerade av Kristina Lugn medan hon deklamerar den nya Norénpjäsen "Rumpnissarna"...
Mer förnedring åt alla-mensmaffian mot mansmaffian. Eller också inte.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-10-04 09:26:00
|
|
Erik |
"män som står för en statement"?
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-10-04 10:44:00
|
|
Jaxx |
Märkligt att Killinggänget gärna vill kunna ge sig på andra, men inte tål att någon gör det samma mot dem...
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-10-04 12:25:00
|
|
Lizzy |
Vadå hämnas? Det är inte vi tjejer mot dom killar. jävla crap det där. jag kan hålla med dig om bilden av mannen som slacker till viss del dock.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2002-10-04 12:29:00
|
|
Ögat |
Den som inte har läst Jesper Hägström eminenta kommentar till den här konflikten i dagens SvD, uppmanas härmed att göra det! Texten bär den klargörande titeln "Bara coola värstingar har rätt att mobba"... Kolla in Länk: svd.se
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2002-10-04 16:17:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Knepigt... Humor tar manga former och en av dem tror jag ar att framstalla det motsatta till vad vi ar. Reklamen o filmen gor det oxo. Vi ser mer vald, spanning o aventyr for att vi upplever sa otroligt mkt mindre av den varan i verkliga livet. vi ar extremt planerande och stabila idag.
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2002-10-04 20:35:00
|
|
Anna Li |
Har du tjuvlyssnat på mig? Exakt så tycker jag om Killinggänget - de kan aldrig bli riktiga klassiker för de står inte för någonting, de vill ingenting och det går bara ut på att förnedra andra. Jmfr med Hasse & Tage så ser man hur tomt det är.
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2002-10-04 21:52:00
|
|
Olle |
Det som spermaharen presterar är humor. Verklig humor som är större än den flatskattsmentalitet som annars kännetecknar det mesta som görs i Sverige. För humor är viktigt. Humor är inte trevligt. Humor gör ont och är dålig och ibland ond. Det onda är ofta roligt. Det roliga är att alla ni andra inte fattar det. Det är också humor. Rentav en del av skämtet.
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2002-10-08 10:51:00
|
|
Anders |
Skön tv3 feminism där på slutet. Ge igen med samma mynt istället för att försöka göra saken bättre.
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2002-10-08 12:44:00
|
|
Stigaspray.se |
Jag blir så trött på hur man kan haka upp sig på en liten detalj. Är alla för slut i huvudet för att se the Big Picture. Lokko är den enda anledningen att köpa Expressen. Hans texter är smarta, roliga och kunniga. Torsk på tallin och Nilecity är det bästa jag sett på TV. Nästan allt i Spermaharen är genialt, men det enda alla hakar upp sig på är ett olycksfall i arbetet. Idiots.
|
| |