Inlägg #1: Postat: 2002-10-01 18:28:00
|
a |
OK. Så länge alfonso totalt bajsar in mål för ÖIS och ni ligger i toppen så kommer det väl några hundra fler Ni hade väl exempelvis 3600 personer hemma mot giffarna matchen efter derbyt mot blåvitt, trotts att alla av det kvinnliga könet kom in gratis, vilket var i runda tal 700 personer mer än vad som kom å kolla på GAIS-Gunnilse Nej ÖIS är och kommer att fortsätta vara en klubb för utfrysta människor. birro, treutiger, Kyreus? mfl
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-01 20:18:00
|
Treutiger |
Ditt jävla ormet!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-01 20:47:00
|
Marcu Birro |
.öh???????????
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-01 20:54:00
|
KYREUS |
Tjaba, aa! Vilken jävla fullträff från Dig: att jag skulle vara utfryst!! Fråga: av vem? Kom inte in på CAFE OPERA i lördags, men det berodde på min dåliga andedräkt sa the door man. Så nu har jag bytt tandkräm till Stomatol. Vet Du nåt om den? Botar den dålig andedräkt?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-01 22:05:00
|
ahnberg |
så skönt då att jag hela tiden ligger steget före. Frågan du skall ställa dig är: Vad har man att göra på cafe opera från första början?
Ang fotboll. Visst, öis spelar bra fotboll, har aldrig sagt någonting annat, men återigen, fotboll är så mycket mer än bara spelet på planen, någonting du nog aldrig kommer att förstå, då jag fattat det som att du bor i trelleborg? Och håller? på örgryte?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-01 22:07:00
|
dont mug your self |
en klubb som har sina rötter bland människoförtryckarna i skår och örgryte måste ju vara rent igenom ond! och det där med birro håller på öis är bara en gemick, precis som allt som han gör, inklusive poesi! "författare inget man blir, något man är" och allt annat bullshit!
Mvh.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-10-02 10:40:00
|
KYREUS |
Svar till aa: Bäste Anders! Nu från skämt till allvar. På jobbet är vi ett gång som ständigt kivas om fotboll.
Vi är 7 som håller på helt olika lag.
Alla kivas vi och har skitkul. Det tjabbandet tog jag med mig in här
Sourze/forts!
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-10-02 10:42:00
|
KYREUS |
/forts. Om Du tycket mitt kivande varit nedklazzande mot GAIS, ber jag om ursäkt. Har själv - främst förr - sett GAIS göra kanonmatcher.
Hoppas verkligen de kan klättra i tabellen. ÖRGRYTE gillar jag "på håll" för deras fina fotboll. mvh K Y
|
|
Inlägg #9: Postat: 2002-10-02 18:09:00
|
ahnberg |
fast att hålla på ett lag på håll är väl ändå som att gilla en musik utan att ha hört den?
|
|
Inlägg #10: Postat: 2002-10-02 18:59:00
|
KYREUS |
Självklart ser jag - och har sett - ÖIS massor med gånger. Bor ju utaför Malmö och har gått många gånger på Malmö Stadion. Sen gilla på håll: hur många svenskar har tex inte internationella favvo-lag utan att kunna se dem live. Hur många ser tex inte ikväll onsdag AJAX i Champions League, inte minst för Zlatans skull.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2002-10-02 21:40:00
|
Aa |
Jo, jag vet, det är för sorgligt.
|
|