Inlägg #1: Postat: 2002-10-01 10:46:00
|
frågvis |
Har du faktiskt räknat alla dessa många män?! eller babblar du bara?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-01 13:06:00
|
Man |
De män som köper sex i de miljöer som beskrivs i texten väljer säkert att blunda för tragiken. De väljer väl att tro att tjejerna själva valt sitt "yrke" och är nöjda. Just därför är det ju viktigt att informera om situationen - så att de män som köper sex förstår vilken verksamhet det är de stödjer. För jag tror inte att alla torskar är omoraliska svin. De flesta är nog ganska "normala" män i grund och botten.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-01 20:20:00
|
Anna Li |
Till frågvis; de kvinnor som micic skriver om har uppenbarligen gjort det.
Till Man; Ja,det är precis det jag säger. Man vill gärna klamra sig fast vid en illusion av frivillighet och "den lyckliga horan" illusionen.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-01 22:22:00
|
frågvis |
Och hur kan propaganda mot prostitution här i Sverige hjälpa dessa som blev prostituerade på Balkan?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-11 20:08:00
|
Yanni |
BLEV prostituerade? De tvingas in i det. Och de tas hit som boskap. Därför är en debatt om prostitution i Sverige och i hela världen ytterst relevant. Det är tråkigt att män som inte utnyttjar prostituerade åker med i drevet, men det är inte kvinnor som köper sex av kvinnor och barn. Om det inte var så många män som försvarade prostitution skulle jag se en ljusning.
|
|