Michael. Byt jobb! Du kan göra det

Inlägg #1: Postat: 2002-09-27 13:27:00
Gnurf
Vad är förresten din definition av "tvingad" när du skriver att många prostituerade blivit tvingade till att göra det dem gör?
Inlägg #2: Postat: 2002-09-30 08:25:00
Marita
men herrgud Gnurf.
Tror du jag svara någonsom inte ens står för vad denne säger?
Inlägg #3: Postat: 2002-09-30 22:57:00
Gnurf
Vad är det för svar, givetvis står jag för vad jag säger. Om du inte kan förklara eller svara på mina frågor för att du inte har några bra svar så säg det istället.
Inlägg #4: Postat: 2002-10-01 11:32:00
Yanni
Det är för kort om plats för att förklara de psykologiska faktorerna bakom varför en flicka/kvinna "väljer" att prostituera sig. För en vanlig människa med fria val ser det förstås ut som om hennes val också är det. Men om hon utnyttjats sexuellt i barndomen, vilket väldigt många prostituerade har, är det valet inte längre fritt. Hon har noll självkänsla och tycker inte det spelar någon roll vad män gör med hennes kropp längre.
Inlägg #5: Postat: 2002-10-01 16:18:00
Gnurf
Blanda inte ihop mig med Lundahl, jag har inte så mycket debatterat förekomsten av den lyckliga horan även om jag tror att han/hon finns i begränsat antal utan mer att statliga bordeller borde införas då det vore till godo för de prostituerade. Samtidigt kommer man i kontakt med dem och kan erbjuda hjälp. I dagsläget är de tvingade till svarta marknaden kontrollerad utav brottslingar och maffian.
Laddar...