Inlägg #1: Postat: 2002-09-26 10:17:00
|
Ms My |
hihi, i know kajsa, shes really something.....
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-09-26 10:28:00
|
sten |
Skyldig, är det inte typiskt svenskt. Jag bjöööd
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-09-26 10:48:00
|
Lena V |
Snyggt försök, raring, men jag såg nog hur du dregglade över mina pyamisar! Jojo, hade jag tagit av dom hade du som av en händelse råkat falla ner i min väska och få med dig brallorna på vägen upp och sen hade jag aldrig mer fått se dom. Men, du hade inte räknat med att jag var listig nog att glömma dom på, HA!;D pst, Niemi såg helt förkrossad ut när du slet i min armbåge och tvingade mig därifrån. Förmodligen kommer det traumat att hjälpa honom skriva en ny bestseller!;
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-09-27 04:05:00
|
suz |
undar hur det skulle sett ut i sourze artiklar om jag dykit upp
?
varning, hon hade inte pratat svenska på över et år och vi fick henne aldrig att hålla käften ! vi försökte supa ner henne men hon pratade bara mer och mer, ibland med engelska när orden inte räckte till,
skönt att mässan bara var i två dagar ! vi satte henne i en taxi och sprang därifrån ! :
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-09-27 21:15:00
|
Joakim |
...och så rundas det av... ja, ordet då förstås och så den årliga sammankomsten av "viddavna kving vunda ovdet".
Nej men se... de hava stigit ned! De beträda den mark vi andra så bara drömmer om, den mark vi inte ens "ävo vävdiga att slicka"
- Jag älskar dina alster, de är så...
- Nej, men det är dina böcker alla vill ha, och...
- Usch vad du säger, det är ju ändå du som har väckt liv i de onda andar som...
- Prat! Är det någons böcker som väckt liv i något så är det dina som...
|
|