Michael. Lycka nåt man tror på?

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2002-09-25 18:58:00
Michael Lundahl
"Jag har svårt att tänka mig...". Jag tycker det säger mer om dig än om den här debatten. Svaret på varför människor köper sex finns att ta reda på hos två instanser: 1 köparen 2 säljaren. Fråga dem... istället för att ge utryck för hur svårt du har att tänka dig saker. För faktum är att du vet inte egentligen, eller hur Frida?
Inlägg #22: Postat: 2002-09-26 10:43:00
Michael Bärlin
Frida: Finns det något område där du kan gå med på att andra människor inte tänker och tycker som du? Alla dina argument tycks gå ut på att verkligeheten måste vara på ett visst sätt eftersom DU känner så...
Inlägg #23: Postat: 2002-09-26 20:11:00
frida
Ni får väl tycka precis hur ni vill, jag förstår inte att ni verkar ta åt er så personligt av allting..? Ta det lugnt och försök vara ltie trevligare så blir diskussionen rolifare. Jag är inte ute efter att bråka utan vill bara presentera mina åsikter. är ni inte intresserade behöver ni ju inte läsa.
Inlägg #24: Postat: 2002-09-26 20:13:00
frida
Sen kommer jag alltid att tala MOT prostitution eftersom det, för mig, ni FÅR tycka annorlunda, fatta det! är ett extremt uttryck för maktutövning.Det räcker ju med att ta en titt på Tyskland eller Danmark för att se vad som händer när man legaliserar den. Jag förstår fortfarande inte vad ni Michaelar är ute efter..?
Inlägg #25: Postat: 2002-09-28 01:14:00
Vän
Prostitution har varit legalt i Sverige under en ganska lång period.
Inlägg #26: Postat: 2002-10-12 11:28:00
Yanni
Intressant att tidelag sex med djur tidigare var förbjudet, men att prostitution inte var det...
Jag tror inte att män kan begripa om de inte varit sexsäljare själva hur jag som kvinna KÄNNER mig vid tanken på att en främmande man ska ränna in sin kuk i mig. Det kan vilken kvinna som helst enkelt sätta sig in i. Kanske är det därför kvinnor bättre förstår att en prostituerad, tvingad till sex, förmodligen inte mår så bra?
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...