Jag blir aldrig nån som Vestlin

Inlägg #1: Postat: 2002-09-24 15:45:00
Fredrik Jung abbou
Om jag far tipsa lite kompi, hur jag sjalv forsoker leva. Det maste finnas bred i input och i output av vad man pysslar med. Input bade i utrikespolitik, men aven i p-mackor, sprit, grekiska, familj, nya kompisar, skola, svina, flickvan, konstiga manniskor, trygga manniskor osv. Utlopp samma sak. Karate och skonlitteratur maste fa samsas. Serious skoarbete maste mixas med Gocart, potatiskanon, Karatedrinkar, resor, promenader osv.
Inlägg #2: Postat: 2002-09-24 15:45:00
Abbou El Fayed
Lite som du skrev med flera former av IQ sa maste man nog forsoka tillfredstalla flera former av en sjalv. Sjalen, humorn, ytligheten, djupet osv. Sjalvklart kan man inte kirra allt men det kan vara ens malsattning. Personligen tycker jag nog inte du va sa mkt smartare an vad du var social eller rolig. Vad det sager om ditt intellekt later jag vara osagt for du ville ju inte ha ryggdunk skrev du.
Inlägg #3: Postat: 2002-09-24 22:02:00
Marcus P
Jag tror nog att jag är bred på flera sätt. Men det känns som om det inte räcker. Fast det är svårt att förklara.
Inlägg #4: Postat: 2002-09-24 22:24:00
Anna Li
Bra utläggning FJA! Och marcus kan det vara så att du hittills haft alla möjligheter, alla dörrar har varit öppna, men nu har du nått en ålder när du "måste" börja fokusera lite mer på något och därmed välja bort ngt annat dvs stänga en del dörrar. Och du vet inte vilka? Eller vad du ska fokusera på?
Inlägg #5: Postat: 2002-09-24 23:06:00
Marcus P
Jag tycker att ni två säger helt olika saker. Fredrik säger att man ska öppna så många dörrar som möjligt, Anna att man måste stänga några. Och så håller Anna med Fredrik, eller nåt. Det här blir lite förvirrande såhär på tisdagkvällen...
Inlägg #6: Postat: 2002-09-24 23:08:00
Marcus P
För övrigt är det inte dörrarna det är fel på, det är järnvägen.
Inlägg #7: Postat: 2002-09-25 01:20:00
Mikael V
Vill Anna Li att du ska köra hennes stil? Och Abbou att du ska prova hans? Vet du vad Marcus? Det vet du. KÖR DIN!
Inlägg #8: Postat: 2002-09-25 11:17:00
Anna Li
nej men, här var det svårt. Jag tycker Inte att du ska stänga några dörrar - jag spekulerade i om din frustration beror på att det kan vara så du känner observera alla ? i min kommentar.
Inlägg #9: Postat: 2002-09-25 11:17:00
Anna Li
Jag tycker Fredrik har rätt, men inser samtidigt att vissa dörrar stängs vare sig man vill eller inte. När jag var 15 fanns iallfall en teoretisk möjlighet att jag kunde bli världsstjärna i friidrott, nu är den helt borta. Och Mikael - jag vill inte att Marcus ska köra ngn stil alls - jag försöker hjälpa honom genom att göra ngt så kvinnligt som att föra en dialog där jag ställer frågor som kanske kan få honom att komma närmare vad som egentligen är problemet och därmed lättare kunna "lösa" det.
Laddar...