Jag blir aldrig nån som Vestlin

Inlägg #1: Postat: 2002-09-24 14:30:00
Anna Li
Dessutom är det du skriver inte sant. Du lever och är engagerad i allt du gör och det är det viktiga att ha förmågan att brinna där man är och isåfall flytta sig om man är på fel ställe. Din kroppshydda var dessutom betydligt mer påtaglig på bredden än på tjocken om man säger så. Lögnaktigt gnäll helt enkelt! Patetiskt!
Inlägg #2: Postat: 2002-09-24 14:48:00
edv
det är inget fel med att vara lite patetisk ibland. att vara patetisk är att vara människa
Inlägg #3: Postat: 2002-09-24 14:50:00
Anna Li
Nej, det har jag inte påstått. Men Marcus sa ju att han skulle tro bättre på det man sa om man sa att han var patetisk...
Inlägg #4: Postat: 2002-09-24 22:01:00
Marcus P
Det är möjligt att ett Svenssonliv är hur bra som helst - om det är vad man önskar. Men om man var ute efter nåt annat?
Inlägg #5: Postat: 2002-09-24 22:21:00
Anna Li
Vad är ett svensson liv för dig? För inte är det ett svensson liv du lever just nu som student enligt min mening. Du har alla möjligheter och inga skydligheter. problemet r att vi ofta vill ha allt. Trygghet, kärlek, lycka, barn?, ansvarsfrihet, stor makt över andra, genomslagskraft i samhället, mycket pengar samt en lagom loj och tillbakalutad approach. Men det låter sig liksom inte göras....av någon.
Inlägg #6: Postat: 2002-09-24 23:03:00
Marcus P
Svenssonlivet är väl inte just nu utan nåt som kommer att hända. Men snälla, tala inte om för mig vilka skyldigheter jag har. Och mot vem. För det vet inte du. Vid närmare eftertanke vet du nog inte heller vad jag lever för liv. Mer än att jag pluggar på heltid.
Inlägg #7: Postat: 2002-09-25 11:22:00
Anna Li
Såklart ska jag inte tala om för dig vilka skyldigheter du har. Det var dumt - jag menar studentlivet generellt skiljer sig från "svensson-livet" vad det nu är just genom att skyldigheterna är färre. De individiuella variationerna är dock stora.
Inlägg #8: Postat: 2002-09-25 11:22:00
Anna Li
Glöm det här inlägget Marcusalltså fårn kommentar 1 - jag försökte vara lite rolig och koppla på att du hellre ville höra att du var patetisk än att få ryggdunk, men jag märker att det inte funkar. Det var en mer allvarligt menad frågeställning från dig än vad jag först trodde.
Laddar...