|
Inlägg #1: Postat: 2002-09-24 14:29:00
|
|
Anna Li |
Du är patetisk! Inte för det liv du lever utan för din egen inställning till det. Svensson livet baserat på en schysst högskoleexamen i kemi är hur bra som helst. Kryddar man med lite skribenterier i svenska och amelia blir det ännu bättre. jag är tacksam och nöjd varje dag med mitt lyxsvenssonliv.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-09-24 14:30:00
|
|
Anna Li |
Dessutom är det du skriver inte sant. Du lever och är engagerad i allt du gör och det är det viktiga att ha förmågan att brinna där man är och isåfall flytta sig om man är på fel ställe. Din kroppshydda var dessutom betydligt mer påtaglig på bredden än på tjocken om man säger så. Lögnaktigt gnäll helt enkelt! Patetiskt!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-09-24 15:39:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Jag tror du misstar dig med Vestlin. Att aterskapa ngt kan latt skonmalas. Sen ska det vara en intressant bok o da kryddas det, lite som en retuschering, vilket e helt ok for att fa boken bra men jag undrar om Vestlin skriver under pa allt som star i boken som en personlig erfarenhet rakt av.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-09-24 15:57:00
|
|
Arvid Jurjaks |
Broder! Känner igen allt det där...skriva stora generationsromanen och drömma om att sitta på den lokala bokhandeln och signera böcker till alla dom som tvivlade... Mitt egna inseende i vad som kallas "faktum" ökar lite för varje dag, och det är inte så jävla muntert. Jag får väl nöja mig med att jag kan skriva små sketna artiklar här på lokaltidningen...Men ändå nånstans i bakhuvet är det nån som säger: "Jag ska ta det här landet med storm nån dag!" Storhetsvansinne kallas det visst. fan alltså.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-09-24 19:11:00
|
|
Kajsa Kallio |
Ja du Marcus, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men förhoppningsvis kommer du ihåg mig för något annat än mina "jamen, jaaaaaag då!?!"-artiklar när det är det är dags för det slutgiltiga bokslutet :D
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-09-24 21:50:00
|
|
Mikael V |
Det här är fan den bästa recension jag nånsin kommer att få! Har precis försökt meka ihop något slags svar som blev nåt helt annat, kommer in på sås i morrn. Och, nä, du blir aldrig nån som mig , men du är redan en Priftis och du, du glänser! Ett annat sorts sken kanske, men minst lika starkt!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-09-26 15:41:00
|
|
Jon B |
Been there, done that. 22-åring som läste kemi. För 22 år sen, ungeför. Sen hände det inte så mycket mer, men livet är inte så tokigt ändå. Patetiskt gubbslem, än sen då?
|
| |