|
Inlägg #1: Postat: 2002-09-18 13:36:00
|
|
Ben |
Kanske att han menar att filmen var kass, inte mycket politik i detta.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-09-18 13:54:00
|
|
Michael Lundahl |
Anna Li: Om man lögger ut pengar, då ha rman fanimig rätt att kräva lite service. Det har inget med blockpolitik att göra. Säljaren har ett ansvar, annars öppnar det för bedrägeri i stor skala. Tänker du bara stå och säga"Mitt eget fel" om du blir lurad? I think not...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-09-18 22:59:00
|
|
Anna Li |
Om man går på bio får man nog räkna med att man inte gillar filmen. Genom att snacka med folk, läsa recensenter som brukar tycka som man själv kan man minska risken - men det ingår som en ganska naturlig del att man inte alltid gillar filmen. Om jag gör ett dåligt val så skyller jag inte det på andra dvs kräver pengarna tillbaka. Suck, men snart vill väl folk ha pengar tillbaka om de inte vinner på Lotto....
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-09-19 17:41:00
|
|
Bengt |
Lundahl!! När du "lögger" ut pengar på bio får du väl "fanimig" välja en film som du säkert vet är bra fortsättningsvis. Ta inga chanser att bli besviken el. positivt överraskad. Allvarligt!! Menar du att man blivit lurad om man råkar se en film man inte gillar????????
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-09-19 22:45:00
|
|
Anna Li |
p.s om jag låter mig bli lurad så är det väl mitt eget fel? En del av ansvaret måste jag ju ha som lät ngn lura mig eller hur?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-04-02 03:48:00
|
|
Kalle Marx |
Hur ska den första kullen besökare kunna "välja en film som de säkert vet är bra"?
Och så hävdar ni moderåttor att kapitalismen utvecklar samhället. Om såna som du fick styra och ställa skulle ingen någonsin våga sig på några innovationer.
|
| |