|
Inlägg #21: Postat: 2002-09-18 15:02:00
|
|
Christer H |
Ditt försvar haltar Oskar. Du "nämner inga yrkesgrupper"... Haha, den var bäst. Men, det värsta har du inte kommenterat alls. Du anser dig ha rätten att smäda medmänniskor för att deras åsikter inte passar dig. Några sakargument anser du dig inte behöva heller. Det är dåligt, mycket dåligt. Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2002-09-18 23:30:00
|
|
Oskar S |
Det står dig fritt att tycka vad du vill i frågan Christer. Medmänniskor möter jag nog helst ute i verkligheten. Men jag är lättirriterad av naturen när det gäller vissa illa framförda, dåligt kamouflerade och rentav enfaldiga påståenden.
Det roliga är väl att signaturen Kalle G fortfarande inte inser att jag inte är anonym på något sätt..?
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2002-09-19 08:36:00
|
|
Kalle G |
"Medmänniskor möter jag nog helst ute i verkligheten." Men det är ändå skönt med nätet, eller hur? Där man kan kalla folk för hjärnskadade idioter utan att riskera möta dem face-to-face! Sen förstår jag fortfarande inte det roliga med din signatur. Hur många "Oskar S" kan det finnas i Sverige? Men bry dig inte, jag lägger ner nu. Det är ju uppenbart att du/ni inte vågar fortsätta debatten om adoptioner utan bara är ute efter att kränka folk för att få bort dem från Såz.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2002-09-19 12:45:00
|
|
Christer H |
Kalle, Oskar heter Smulski i efternamn och har skrivit ett antal artiklar på sourze. Dessutom är han borgmästare i den polska byn Slawoborze.... Mvh CH
|
| |