|
Inlägg #21: Postat: 2002-09-17 22:26:00
|
|
Fuskare |
Det går inte att fuska genom att rösta flera gånger. Det har visats gm flera kommentarer här. Skribenten är bara ute efter att få många läsare och därför ljuger han ihop historien.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2002-09-18 16:44:00
|
|
Lars |
Detta är ju totalt fel, att påstå att någon skulle rösta i valet... vilket skämt! Det går ju inte alls att göra så som du säger! Tänk innan du talar nästa gång..,
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2002-09-20 10:21:00
|
|
deanne |
Visst kan man fuska med röster!! Jag har precis samma erfarenhet från vallokalen. Det är inget som hindrar att jag lånar eller köper röstkort av andra som motsvarar mitt kön och ålder. I Södra Latins vallokaler, och som jag har förstått på många andra ställen i stan, fanns inget intresse av att kontrollera att den som röstade var personen som stod på röstkortet. I princip hade jag därför kunnat rösta hur många gånger som helst.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2002-09-29 11:20:00
|
|
elli |
Ett litet problem bara. Röstkortet visar bara att du är du, men även om du har kvar det kan du inte rösta fler gånger, eftersom du prickas av i en lista. Att man däremot kan rösta utan att visa vare sig röstkort eller leg är ju däremot helt galet.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2002-10-26 22:57:00
|
|
oskar b |
Ingen valfunktionär kan ha gett de besked om att man rösta flera gånger som skribenten H säger. Han ljuger medvetet och bör inte ha fått Sourzepriset. Medvetna lögner ska inte premieras av Sourze.
|
| |