Afghanistan

Inlägg #1: Postat: 2002-09-14 14:53:00
Oskar S
Det var egentligen inte meningen att det skulle bli så. Jag råkade i gräl med en i redaktionen och allti ng kändes bara skit. Kände att "vad fan, det är ingen idé att vara kvar".
Jag saknar faktiskt gemenskapen.
Tror att jag ska våga besöka sajten och kommentera lite framöver.

Festen var ju faktiskt kul. :
Tack för berömmet, du tillhör ju själv de bättre skribenterna på EP!
Inlägg #2: Postat: 2002-09-14 18:58:00
Per Sandström
Ja, det var verkligen synd att du försvann. Din bästa texter var ju nästan genialiska. Snälla säg att du har sparat dem någonstans, annars får jag magknip. Du borde komma tillbaka, känns nästan som om Ep faller samman. Loo har slutat och Caroline har inte skrivit på ett tag, en del av mina senaste artiklar har varit halvt värdelösa. Elakpistol behöver hjälp!
Inlägg #3: Postat: 2002-09-15 12:04:00
Oskar S
De håller på att gå under... bara att konstatera! :-

Jag undrar lite över det här med Caroline, hon brukar ju skriva väldigt flitigt annars. Kanske har hon också tröttnat. Och Christian Von Essen skriver inget heller.
Tack,tack,tack för berömmet.

Jag har bara skrivit ut en enda text eller möjligtvis två ur EP. Inget är sparat på diskett dessvärre.
Inlägg #4: Postat: 2002-09-16 22:05:00
Per Sandström
Idag skymtades Caroline igen. Hon nämnde något om att "fingrarna kliar nu när jag loggat in igen" så kanske sätter hon spurt på saker och ting igen. Igår kom jag upp som favorit på förstasidan igen, första gången på evigheter. Allt känns något ljusare igen. Kom tillbaka du med, då kanske saker går mot ljusare tider... har du någon inspiration nu för tiden föresten?
Inlägg #5: Postat: 2002-09-16 22:11:00
Oskar S
Well, då var vi på fronten samma dag du och jag då. Fast på konkurrerande sajter.

Inspiration - ja, jag tror det.
Jag tror att jag har mognat till mig lite också. Komma tillbaka, njaaaaaa. Fast jag ska kika på dina och Carolines prestationer, det kan du hälsa henne!
Inlägg #6: Postat: 2002-09-17 22:43:00
Per Sandström
Gut. Jag hoppas du tar ditt förnuft till fånga, för ingen kan väl seriöst tycka att Sourze är bättre än Elakpistol? And by the way, min artikel blev nertagen från förstasidan inte ens en dag senare, men hela 30 läsare... det är sånt som gör en bitter!
Laddar...