Besatthet

Inlägg #1: Postat: 2002-09-13 22:40:00
Oskar S
Tack Micke.
Det är SJUKT. Ville inte vara ensam om det. Tycker inte att jag ska behöva skämmas heller för jag har ingen skuld i det skedda.
Det är tur att man har en terapeut som man trivs med. Och att bra människor finns överallt, även på nätet.
Inlägg #2: Postat: 2002-09-13 23:31:00
Mikael V
Att vara med om saker man bara "tror" händer på film vet jag en del om. Sen kan OVISSHETEN vara ett jäkla tortyrredskap. Med ovissheten kommer frågorna, scener om vad som kan ha hänt spelas upp i huvudet. OVISSHETEN drar in ett vakuum som man hela tiden känner sig tvungen att fylla med nånting scener, frågor, skuld, skuldkänslor för att man inte känner skuld... Blir en röra, men du kommer att gå rak som en stolt, men stormpinad, fura ur det här!!!
Inlägg #3: Postat: 2002-09-14 00:12:00
Oskar S
Japp, skulden över att inte känna sorg har jag. Eller över att han kan vara död och vi lvere vidare som ingenting. Men vad KAN MAN GÖRA?
Just det. Proffsen måste sköta det här. Om de bara tog sitt jobb på större allvar...

Jag önskar inget hellre än ett avslut om det värsta redan hänt. Ingen mening med att vi får lida i all evighet och känna oss indragna och skyldiga i något som inte har med oss att göra!
Laddar...