|
Inlägg #1: Postat: 2002-09-12 18:35:00
|
|
Michael Lundahl |
Varför får jag då på skallen medelst stora jätteklubban så fort jag öppnar käften i de här frågorna? Det kvittar hur snällt jag än uttrycker mig... folk blir ASFÖRBANNADE direkt ändå. I just sådana här debatter tar folk det väldigt personligt så fort de blir emotsagda. Luignt och sansat har jag givit upp på för länge sedan därför att det är näst intill omöjligt annat än i samtal 1-till-1.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-09-12 18:50:00
|
|
Per |
Att delar av sexindustrin är "smutsig" håller väl de flesta med om.. Men det du får påvisa är ju sambandet mellan porr och brott.
Jag tror inte att man blir våldtäktsman bara för att man tittar på porr.. isåfall hade väl över 98 eller hur många det nu är som sett på porrfilm bland män varit våldtäktsmän?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-09-12 21:37:00
|
|
KYREUS |
Keep on, Marita. Sag Din asikt!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-09-12 22:36:00
|
|
Christer H |
Är det inte så att just Michael Lundahl gång på gång fått sina debattmotståndare att backa från det ena påståendet efter det andra? Det är faktiskt så att det just i könsdebatter, alltför ofta, framkastas och sprids "sanningar" som vid faktakontroll inte håller. Men att hålla sig till fakta räcker inte, om det inte är "rätt" fakta. Personlig stil verkar också viktigare. Tragiskt. Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-09-13 09:10:00
|
|
Kent Davidsson |
När var det internet började bli var mans egendom? Var det i mitten på 90-talet?
Länk: bra.se
|
| |