Inlägg #1: Postat: 2002-09-12 15:09:00
|
Micke |
Jag håller fullkommligt med dig Lotta. Inte f-n vill jag hamna i sitsen att behöva blod och vara nojjig för att få bögblod. Vem vet vad det kan föra med sig för sjukdomar. Och hur är det egentligen med det här med HIV?? Kan det uteslutas direkt? Har vetenskapens värld verkligen kommit så långt att minsta spår visar sig. Och du - stackars barn. Vilket helvete.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-09-12 16:45:00
|
Markus |
Ovan ser vi tydliga exempel på de hjärntvättade homofober som Andreas skriver om - med föreställningen om att t.ex. analsex genast är "äckligare" om det sker mellan bögar än om samma akt sker mellan man och kvinna...Vem f-n vill att barn skall ha SÅDANA föräldrar som de som skrivit ovan? Ska DE få tillåtas adoptera? De är inte bättre än de stollar som uttalat sig negativt om invandrare...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-09-12 16:49:00
|
Åsa |
Barnens sida ja. Lotta, moralsak ja. Men hur tror du barn får det som växer upp med en person som dig som inte ser människors lika värde?
Om jag vore tvungen - hellre att jag skulle adoptera bort mitt lille barn till två bögar än till en som ragordnar människor på det viset Lotta och Micke gör. Hoppas de tar sitt förnuft till fånga o aldrig skaffar barn - för barnens skull
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-09-12 16:52:00
|
Åke |
Men nu får ni lugna ner er. Alla har rätt att tycka. Men det är synd om Lotta o Micke, de vet inte bättre, det får man också respektera. De lever i "sin" värld och känner förmodligen ingen homosexuell person. Då "tror" man att man vet hur det ligger till. Då är man fördomsful helt enkelt.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-09-12 16:55:00
|
Jonas |
Yepp. Skillnaden är bra att om någon hade sagt att "jag vill inte utsätta mig för att risken att få judeblod" så hade det blivit skandal. Folk är så otroligt korkade att de inte inser att förakt gentemot homosexuella är lika jävligt som rasism. Rasism och homofobi kommer av samma källa okunskap´och dumhet.
|
|