Porrfilm, sexlivets kryddor?

Inlägg #1: Postat: 2002-09-07 17:59:00
jo
Vad annars?!
Inlägg #2: Postat: 2002-09-07 22:54:00
Ramona Danlén
Inte alla män! Däremot finns det män som går till horor för att deras fruar inte vill ha samma slags sex som de själva! T.ex att titta på porrfilm tillsammans! Detta borde de självfallet tagit reda på innan de slog sina påsar ihop! Men man är alltid efterklok!
Inlägg #3: Postat: 2002-09-08 11:01:00
Minimal
Man blir kåt av att läsa det du skriver. Både min fru och jag hyrde en film och hann med halva filmen innan det gick jätteskönt för oss båda. Sen stängde vi av filmen och lämnade tillbaks den,.
Inlägg #4: Postat: 2002-09-08 15:47:00
Maria
Svar till Ramona
Jag ska inte alla män går till horor när deras kvinnor inte vill ha samma sorts sex. Men det är ju sjukt det du skriver - som om mannens lust skulle vara viktigare än kvinnans. ASom att säga "ställer du inte upp på allt din man vill går han till en hora, så det är lika bra att göra allt".
Inlägg #5: Postat: 2002-09-08 16:24:00
suck
Såna detaljer bör man diskutera innan man gifta sig, eller hur Maria? Dessutom finns det kvinnor som också köper sex och även skiljer sig för att de inte kände sig sexuellt tillfredsställda av sina män. I såna fall var kvinnans lust viktigaste, vilket du kanske uppskattar…
Inlägg #6: Postat: 2002-09-09 10:39:00
Maria
Sjävklart ska man diskutera sånt. Jag säger inte ngt annat. Inte heller säger jag något om kvinnor som köper sex det är dock inte lika vanligt. Jag är bara trött på den här inställningen att mannens lust ska vara så jävla viktig hela tiden. Kvinnan glöms bort ibland, känns det som. SÄGER DOCK inte att det alltid är så
Inlägg #7: Postat: 2002-09-09 18:12:00
foobar
Det är väl snarare kvinnans lust som media för det mesta försöker framstå som viktigare. Om mannen vill ha någonting mer än vaniljsex så är det onormalt. Normalt sex definieras som sex som kvinnor tycker är normalt, borde vara dags att ändra det kan man tycka. Det är skrämmande att du inte ens kan se det.
Inlägg #8: Postat: 2002-09-11 14:41:00
Maria
Kan jag väl visst se, jag säger inte något annat.
Och vaniljsex, vilket fånigt ord. Fast jag fattar vad du menar. Men hur många tjejer vill BARA ha det?
Inlägg #9: Postat: 2002-09-11 17:09:00
Kalle G
Maria, du svär och ställer en massa frågor, men vad vill du egentligen? Och vad är din åsikt om varför folk köper sex?
Inlägg #10: Postat: 2002-09-12 10:32:00
Puppi
Jag hoppas vid Gud att det ligger mer bakom ett beslut att köpa en annan männsika än "Hmm, fick visst inget i helgen...". Är en viss skillnad på att skilja sig pga icke-funkande sex än att köpa någon. F ö är väl oralsex väldigt normalt nu? Ändå finns nog många som inte gillar det. Analsex nästa? Inte för mig. AJJJ!
Inlägg #11: Postat: 2002-09-12 14:43:00
Kalle G
Puppi: Hmm, fick visst inget i helgen. Eller förra helgen. Eller förra månaden, eller månaden dessförinnan...
Laddar...