Nu jävlar får det vara nog!

Inlägg #1: Postat: 2002-09-08 11:55:00
Beatriz
Du är inte ensam om detta! Jag känner igen mig på punkt och pricka. Mejlar imorgon. Kram! Beatriz
Inlägg #2: Postat: 2002-09-08 12:35:00
suz
jag är ofta så väluppfostrad vad som än händer så jag ångrar mej ibland efteråt och önskar at jag hade rytit till !
Inlägg #3: Postat: 2002-09-08 15:02:00
Sanna Parkell
Jag ryter tyvärr lite för ofta, även om jag blivit lugnare för varje barn jag har fött. Det är inte heller bra, alla gånger. Men jag säger hellre vad jag tycker än något jag inte alls menar, det är att ljuga tycker jag. Fast vissa saker orkar jag inte bry mig om, då struntar jag bara i det.
Inlägg #4: Postat: 2002-09-08 15:32:00
Stella
Att ryta till funkar, så är det bara.

I synnerhet i vården. Den som inte kan slåss för sin vård är det synd om i dagens Sverige.
Inlägg #5: Postat: 2002-09-08 19:01:00
sten
Herregud, Carola, svär du?Skämt åsidoAtt ångra efteråt att man inte sagt vad man menar är litet neurotisktockså jag gör det, det ska man nog träna på.Men en läkare sa till. Sjuka finns inte på sjukhusen, de får inte plats, de ligger och dör i stugorna.Sjukhusen är fyllda med dem som har lärt sig knepen att komma dit. Jömför serien "Only when I laugh".En sak till: Be era män ringa i stället....
Inlägg #6: Postat: 2002-09-08 22:48:00
Lena V
Lite kinkigt det där..jag har med åren lärt mig att säga ifrån mer, även om jag faktiskt redan som tonåring bad en vuxen att dra dit pepparn växer, men personen ifråga hade verkligen gjort sig förtjänt av det:
Inlägg #7: Postat: 2002-09-09 23:02:00
Mia
Usch, jag vet hur det är, är alltför "mesig" tyvärr. Har svårt att hävda mig ibland på jobbet. Det verkar inte gå ändra på. Sex är det enda jag kunnat säga nej till, ha ha.
Inlägg #8: Postat: 2002-09-10 23:46:00
Lennart
Tack för Din bekännelse - om ditt humör. Nu känner jag mig inte ensam längre.
ex: Bet av en äldre tand - ringde folktandvården. 5 år innan nya pat.
togs emot. Ringde min politiker i landstinget. Sköterskan ringde upp och jag var välkommen.
Ha det Carola.
Laddar...