Vilken porrfilm är ok tjejer?

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2002-09-15 09:25:00
annak
Se Alexa Wolfs dokumentär om porr. Den är sevärd.
Inlägg #22: Postat: 2002-09-15 14:10:00
Origo
En grupp tjejer som deltog i en protestaktion mot en porraffär där de målade över skyltningen i fönstret gick hem till en efterfest och tittade på porrfilm som en av dem hyrt före aktionen. En erättade att de blev jättekåta.
Inlägg #23: Postat: 2002-09-17 15:10:00
Jenny
Jag håller faktiskt med författaren, porr behöver inte vara förnedrande och det finns faktiskt även kvinnor som njuter av porr. Jag tycker att danska porrfilmerna Constance och Pink Eye är bra alternativa porrfilmer. Pink Eye, som är uppföljare till Constance, är regisserad av en kvinna. Porrfilmer behöver inte vara mer kvinnoförtryckande än andra filmer, se bara på alla dessa amerikanska filmer där kvinnan ges noll utrymme eller ett bara-visa-rumpan-utrymme.
Inlägg #24: Postat: 2002-10-04 10:18:00
anne
Jag kollar på porrfilm ibland, men blir ganska fort uttråkad och börjar spola. Det är framförallt sug- och analscenerna som jag gärna hoppar över. Och avslutningen i kvinnans ansikte eller över brösten kan man ju skippa helt. För det är det mest förnedrande tycker jag, det där jävla slemmet som måste läggas över nyllet på bruden. Annars är porr helt ok då och då-för att fylla på fantasiförrådet!
Inlägg #25: Postat: 2002-10-04 15:33:00
Mia
Jag tror väldigt många fler tjejer skulle uppskatta porr om det kunde vara lite mer trovärdigare! Inte Pang på i arslet, medans hon säger nej, då tänker ju tjejerna som kolla: Det där är inte skönt, och tycker det är dåligt...
Inlägg #26: Postat: 2002-10-04 15:34:00
Mia
... Och tänk hur många unga killar som tror att det är så tjejer vill ha det, och inte fattar att det är helt tvärtom! Och som dessutom tror att Nej betyder Ja. Porr borde inte förbjudas, men utvecklas lite...
Inlägg #27: Postat: 2002-10-06 01:24:00
Joss
För ett tag sedan var det ju en hetsig debatt om hurvida videovåld hade påverkat unga människor til latt bli mer våldsbenägna. Om man tänker på de senaste uppmärksammade fallen av gruppvåldäkter, kan man se en klar koppling till porrfilmerna. Men vart tog den debatten vägen?
Idag har 13-åringar anal- och oralsex. Om de itne fått det från porrfilm, vart ananrs?
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...