Om viljan att ta bort sitt könshår

Inlägg #1: Postat: 2002-09-03 02:01:00
foobar
Är det inte uppenbart? Kvinnor är helt enket så korkade och lättmanipulerbara att dom är enkla offer för grupptryck. Det kanske är lika bra att såpass lättpåverkbara människor inte har ledande positioner i samhället. Närå, bara skojade. Men det är tradigt att se kvinnors eviga växlande mellan att vara offer och att vara starka och självständiga. Hur ska ni ha det egentligen?
Inlägg #2: Postat: 2002-09-03 09:35:00
Me
Kvinnor behöver hjälp att ta sig ur underordningen har du inte förstått det? Kvinnor är behöver hjälp att ta plats och få stöd. Av både män och kvinnor. Prat om jämställdhet blir aldrig tjatigt innan vi har det.
Inlägg #3: Postat: 2002-09-03 09:36:00
Emil
ja det är ju tur att vi som uppfunnit atombomben, utför gruppvåldtäkter och misshandlar våra fruar fått ta all plats istället.
Inlägg #4: Postat: 2002-09-03 13:52:00
Unni
Och män, då? Varför rakar vissa män sin pung, och varför påstår en del tjejer att det är "äckligt" med hår på manspungen? Jag menar, kvinnor har klarat av - och njutit av - fellatio i decennier utan att ha tagit illa vid sig av något hårstrå i munnen. Man behöver inte dela ut offerrollen till något specifikt kön.
Inlägg #5: Postat: 2002-09-03 15:55:00
Kalle G
Nja, den debatten hade vi ju för någon månad sen. Vissa tjejer hävdade ju väldigt bestämt att killar som påstår att deras tjejer njuter av att ge munsex är patologiska lögnare. Men du kanske tycker annorlunda?
Inlägg #6: Postat: 2002-09-03 23:23:00
foobar
Erik: Bra synpunkt faktiskt.
Inlägg #7: Postat: 2002-09-04 13:53:00
Unni
Kalle G: jag njuter av det som ger min partner njutning, eventuella bekymmer som hår och liknande väger ganska lätt inför möjligheten att försätta honom i extas. Däremot sätter jag en gräns vid fysiska ingrepp som innebär obehag utan att leda till några vinster för mig. Jag har hyperkänslig hud är rödhårig och tål inte rakning heller, för den delen.
Inlägg #8: Postat: 2002-09-13 13:36:00
kalle G
Unni, du verkar ha samma inställning som jag. Men om du läser "Partners som tar sperma i munnen finns" här till höger, eller letar upp artikeln "Kättjefull biltur", så verkar det finnas många tjejer som tycker att "eftersom inte jag eller någon av mina väninnor tycker om det eller vågar erkänna det, min anm. så kan det inte finnas någon annan som tycker om det heller. De gör det bara för att de är förtryckta!"
Inlägg #9: Postat: 2002-09-17 10:24:00
Unni
Jamen, det är ju det som är kärnan - det indikerar att man kräver omedelbar utdelning för sin egen del. Det tycks vara symptomatiskt för dagens samhälle, på alla plan. "Känns det inte toppen för MIG med en gång kan jag inte tänka mig att göra det". På sätt och vis är det väl bra att kvinnor blir mer fokuserade på sin egen njutning, men jag trodde i min enfald att sex var paråkning, inte "herrarnas eller damernas fria".
Laddar...