|
Inlägg #1: Postat: 2002-09-02 13:26:00
|
|
Anna Li |
Har jag sagt att de är fula? I allafall gäller mitt klagomål mer vad de utstrålar och varför man väljer en så trist approach till livet
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-09-02 14:12:00
|
|
CH |
Förstår du inte min poäng, Anna? Skulle du hellre vilja att de framställdes glada, friska, sunt vältränade...allså vackra? Hur vill du egentligen se modeller? Vem väljer Förhållningssätt?approach, förresten? Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-09-02 16:18:00
|
|
Anna Li |
Jag skulle absolut föredra att de framställdes glada, friska och sunt vältränade. I dina och mina ögon är det lika med vackert - men säkert inte i allas. Det handlar mer om vad man förmedlar om hur det är "inne" att må och vara.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-09-02 19:21:00
|
|
Katarina |
Håller med dig om Elle Anna Li, men nu kom jag på att,tja, det kunde vara rätt uppfriskande med lite tex otränade,trista,glåmiga och ledsna modeller oxå.Inte för att någon ska eftersträva det men mer att sån kan man väl få vara och att man kan vara snygg ändå ungefär.
Det är nog knappast Elles poäng dock,tror inte dom har några egna ideer eller koncept utan härmar bara
och kör på det som dom tror säljer just nu.Modetidningarna är trista,synd
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-09-02 20:47:00
|
|
Anna Li |
Elle hade en liten notis om hur det är att gå i modellskola. Fanns en stor skylt innan man gick in på catwalken typ;"obs! inga leenden!". Konstigt mode.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-09-02 20:47:00
|
|
Christer H |
Då är vi ju helt eniga i denna fråga. Själv köper jag aldrig Elle, tillika ej heller Cafe. Hejdå! CH
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-09-02 22:54:00
|
|
K |
Konstigt mode-men det är ju en smaksak.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-09-06 22:18:00
|
|
Mia |
Tänkvärt, trist om alla såg sura ut men amerikanska plastiga leenden är också trist. Det jag mest håller med dig om är det där med "svårt att engagera mig i vilken väska man ska ha" Har svårt att fatta att ngn kan "brinna" för modet, jag är ganska ointresserad. Det är med shoppoholic är mig helt främmande.
|
| |