Underlig människa den där!

Inlägg #1: Postat: 2002-08-30 16:34:00
Angelica
Oj, jag menade inte så! Att jag skriver att är djävliga var skämtsamt menat. De är mycket aktiva och underbara barn och vi älskar varandra mycket djupt. Men de blir inte vad vi gör dem till tyvärr. När de börjar dagis och skola blir de påverkade av samhället för övrigt.
Inlägg #2: Postat: 2002-08-31 13:38:00
X-man
Solveig, var vill du komma? Ska inte Angelica berätta om rädslan för att hon "minsann inte är den enda"? Eller? Spelar det någon roll? Om jag mår skit mår jag fan inte bättre för att någon annan möjligen mår ännu sämre... Och de flesta människor har kanske någon gång någon form av psykiska problem... Men en del kanske har det ibland och en del varje dag... BIG difference...
Inlägg #3: Postat: 2002-09-01 19:19:00
solveig
Om jag vet att det finns andra som oxo mår dåligt glömmer jag lättare mig själv. Hur ska jag veta det om inte andra berättar det för mig? En gemensam fiende förenar, sas. Sånt man får ord på känns ju lättare. Eller..?
Inlägg #4: Postat: 2002-09-01 21:25:00
tobias
Jag kan förstå solveigs resonemang, men när man verkligen mår som sämst så hjälper det inte att tänka så, det är jag säker på att alla som blivit diagnoserade social fobi eller liknande kan intyga.
Laddar...