Alf Svensson räds homosexuella

Inlägg #1: Postat: 2002-08-29 14:49:00
homosapiens
Jag blir så glad när jag ser lite lönnfeta killar utklädda till dalkullor paradera under Stockholm Pride- festival tillsammans med unga flator och bögar med texten "nyknullad" på sina tröjor. Det visar ju vilket avspänt och naturligt förhållande de har till sex. Sånt visar att dessa hopplöst reaktionära homofober har fel när de hävdar att flator och bögar är sexfixerade.
Inlägg #2: Postat: 2002-08-29 14:51:00
homosapiens
Finns det något mer sunt än en karl som klär sig i kjol, med smink och högklackade skor, finns det något mer sunt och normalt än vuxna män som tycker om att föra in sitt könsorgan i nån annans ändtarm? Det är ju heterosexuella som är onormala och avvikande. Bögarna och flatorna visar hur tanken med kärnfamiljer är alltigenom sjuk.
Inlägg #3: Postat: 2002-08-29 14:52:00
homosapiens
Kärnfamiljen skapar bara neurotiska avvikare som ofta blir intoleranta mot andra människor med annan uppfattning. Alla försök att misskreditera nya spännande förhållningssätt gentemot föråldrade könsstrukturer måste med kraft fördömas och bekämpas med alla till buds stående medel.
Inlägg #4: Postat: 2002-09-01 19:24:00
Magnus Hansson
Jag tror inte man skall fördöma att folk har åsikter, däremot kan man invända mot åsikterna. Om homosexuella tycks sexfixerade beror det nog snarare på vad omvärlden tror om dem. Vad skiljer mellan homo och hetero? Endast det som sker i sängen och knappt det.
Laddar...