|
Inlägg #1: Postat: 2002-08-28 00:30:00
|
|
Gnurf |
Killar är ett vidrigt påfund, vad mer kan sägas?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-08-28 13:53:00
|
|
Wiberg |
Kom för fan inte och säg att inte ni som tjejer sitter och dreglar över Brad Pitt och hugh Grant och fan allt de heter. Tjejer är lika stora kålsupare de med.ö Men det får dock inte nämnas...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-08-29 14:23:00
|
|
Miss Silikon |
Om du kopplar på hjärnan så inser du rätt snart att vi pratar om uppenbart tittande på en intim kroppsdel. Det känns äckligt för mig då killar glor rakt på mina bröst oavsett vad jag tar på mig. Att titta på helheten eller dregla på snyggt folk på TV, vad tusan har DET med saken att göra?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-08-29 16:21:00
|
|
jocke |
Miss Silikon: Så om de är på TV får man stirra eller?
Känns lite kallt att bara få se uppskattande på folk om de befinner sig på en glasruta. Själv ser jag helheten först, och om personen i fråga har fina bröst, bak, ben, ögon, nacke osv så kan jag titta lite diskret i en halvsekund, ser hon det ler jag lätt av automatik och vänder bort blicken. Det gör inte mig till en sexmördare, och inte ser jag ner på kvinnor heller.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-08-29 16:23:00
|
|
jocke |
Själv skulle jag uppskatta om någon tjej inte vände bort blicken från mig ibland. Därför trodde jag i min enfald att det fanns tjejer som inte tar anstöt för att man vågar möta deras ögon eller tycka om hur de ser ut, men jag har uppenbarligen fel och lovar härmed att inte titta på någon av det andra könet och se ner på marken om jag blir tilltalad.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-08-30 10:04:00
|
|
Miss Silikon |
Jocke: "Det gör inte mig till en sexmördare, och inte ser jag ner på kvinnor heller. " Vem tusan har antytt något sådant?
Och svar: Du får stirra hur mycket du vill, vart du vill, jag berättade bara att det känns äckligt och grunden i denna debatt är att vi tjejer märker att ni tittar.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-08-30 10:08:00
|
|
Miss Silikon |
Jocke: Min mening angående att titta på TV rörde Wibergs inlägg. Han började argumentera som om att titta direkt på bröst eller kolla snygg skådis på TV skulle vara samma sak.
Förstår heller inte varför alla måste tolka in annat än det man skriver.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-08-30 13:30:00
|
|
jensa |
miss silikon.. hur stora bröst har du om man får fråga? det kan ha med saken att göra
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-08-30 16:00:00
|
|
Miss Silikon |
Jensa: Stor B / Liten C, varken stora eller små till min kropp.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-08-31 06:10:00
|
|
tico-tico |
Jag tycker att det borde finnas tittpoliser som skulle ertappa och straffa killarna som vågade titta på tjejernas bröst. Vad tycker ni?
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-10-14 16:23:00
|
|
Peter N |
Men Miss Silikon, varför har du pumpat in silikon i dina bröst? Antar att du ville ha lite större. Innan du operar in mer silikon borde du betänka att desto större bröst desto mer tittande. Bara en liten varning... :-
|
| |