|
Inlägg #1: Postat: 2002-08-25 17:16:00
|
|
Micke |
Varför skall inte idrottsstjärnor behöva arbeta som alla andra bara för att deras idrottskarriärer tagit slut? Nästan inga andra kan göra det man gillar mest och samtidigt kräva att få vara ekonomisk oberoende när man fyllt 35.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-08-25 18:28:00
|
|
Ben |
Vad pratar du om? Du är ingen höginkomsttagare, du är ingen småföretagare, eller har jag fel? "Dåligt samvete borde de lida av som skapat reglerna som de själva inte ens lever efter." Vad menar du med detta? Såg du valdebatten med Gudrun?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-08-25 21:59:00
|
|
Anders |
"allmänbildad" stod det i underskriften men jag måste nog ändå skall upplysa dig om att Kajsa Bergqvist bor i Monte Carlo sedan flera år tillbaka. Det var alltså ett ganska klumpigt val av rubrik även om jag håller med dig i sakfrågan.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-08-25 22:36:00
|
|
Håkan |
Sluta föreskriva framgång, i Sverige vill vi alla leva som en stor grå massa där alla är likvärdiga och betalar skatt efter inkomst. Var en looser så att du också kan dra nytta av vänster politk!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-08-26 10:03:00
|
|
34 kvar efter alla skatter |
De lyder dig utan att ha ens lyssnat. Bergqvist, en klippsk och bildad tjej, bor redan där hon har "optimala träningsförhållanden" :-
Jag däremot :-
|
| |