Inlägg #1: Postat: 2002-08-23 14:59:00
|
Taxx |
Smaken är som bekant alltid en fråga för intellektet. Vi kloka kan alltid säga med 100 säkert, vem som är bra skribent, resp vem som inte är det. Världen behöver kloka människor som oss. Vi bär upp den internationella kulturen, även om vi har "korta sjäsliga ben". Voff!!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-08-23 16:20:00
|
SHQ |
Hundvalpsbeundran? Jag tycker han skriver som ingen annan. Han har en egen stil. Han har själv beslutat detta men det är rättvist att säga att han fått all hjälp i världen av kommentatörer som du.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-08-23 18:32:00
|
Georg |
Märklig figur den där SHQ. Hur f-n kunde han hela tiden slicka Ky i arslet. Ebn självupptagen fåntratt.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-08-23 22:08:00
|
Jaxx |
visst, KY har en egen stil, men min kritik gällde att jag tycker han skriver slarvigt, okoncentrerat och främst för sin egen lilla krets av ryggdunkare här på sourze. Kan inte du och han e-posta till varandra istället? Åh du är så bra KY, nej du är så bra SHQ pussi-pussi gullegull vad du är bäst, inga elaka kommentarer behöver ni höra hehe
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-08-24 08:10:00
|
SHQ |
Jaha, så om han skriver för sin egna krets. Vad är problemet med det? Det är ju klart att jag och KY dunkar varandras ryggar och ger varandra berömdå vi tycker likadant om mycket. Hur tycker du att jag istället skall förhålla mig till KY? Får man vänligen be om ett förslag.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-08-24 12:08:00
|
Nestor Estor |
SHQ! Bry dig inte om de avundsjuka småtaxxarna här i fälten. De är bara sura för att de har så få vänner. Dessutom är det friskt att uttala uppskattning av det man gillar. Att destruktivt jaga personer är - sjukt. Fråga en psykolog!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-08-24 19:07:00
|
Jaxx |
1. Har jättemånga vänner nestor, bekymra dig inte
2. Insinuerar du att jag "destruktivt jagar" personer? undrar vem som är sjuk?
3. Visst SHQ, KY får skriva för vem han vill och hur han vill, jag vill bara kunna tala om att jag inte gillar det.
4. Sourzeskribenter gnäller över påhopp, och gör sedan likadant själva och kallar sina kritiker för både det ena och det andra. /I lööve to be a pain in your ass haha
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-08-24 23:17:00
|
SHQ på 7 |
Jag tror. Nej, jag kan tänka mig att när du skriver artiklar så kan jag nog acceptera lite hårda tag och om du nu börjar skriva så kommer du nog utvecklas som person och skribent. Då kommer även den där sista lektionen om att skilja på skribenternas ganska vuxna reaktioner om att visa att man är sårad och ditt sårande.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2002-08-24 23:23:00
|
SHQ |
Jaxx, vet din mamma om att du leker på internet? Om inte kommer jag upplysa henne om det när vi tagit IP nummer på dig....
|
|
Inlägg #10: Postat: 2002-08-25 00:16:00
|
Datte |
När vi tagit IP numret? Du kan inte speciellt mycket om datorer eller hur? Vad skulle du förresten göra med IPt hade du tänkt?? Verkligen intresserad av att få veta. Berätta!!
|
|
Inlägg #11: Postat: 2002-08-25 00:18:00
|
Datte |
Förresten, ta gärna mitt ip oxo... Det blir bara såååå dumt när folk som inte vet ett skvatt om datorer börjar hota med termer som de inte vet vad de betyder... "Akta så jag inte kommer och tar bilden från din bildskärm"!!
|
|
Inlägg #12: Postat: 2002-08-25 11:46:00
|
Trevor |
Ta IP nr ? Där har vi den verklige sovjetbeundraren. Likvidera dem som talar emot.
|
|
Inlägg #13: Postat: 2002-08-26 10:33:00
|
Jaxx |
Vi? ta IP-nummer? Jag blir så rädd att jag skiter i brallan *IRONI* I ditt förra liv SHQ, var du nog politruk i Sovjet som hämtade folk mitt i natten... Vi har ett litet dödläge här, OK jag kanske tar i ibland, jag lovar att bli snällare, så kanske ni sourzare kan sluta påstå att alla som vill ge kritik är en ondskefull mobb? Peace bro...
|
|