En fråga till bröstfluktare

Inlägg #1: Postat: 2002-08-21 21:05:00
Myoutti
Tjejer har monopol på att tycka synd om allt och sig själva. Hur vet du hur killar har det? Tror du att den som skriker högst alltid har mest ont? Du är väl förmodligen en hjärntvättad 14-årig feminist.
Inlägg #2: Postat: 2002-08-21 23:06:00
pUs
Det är synd & skam att det ofta föreligger en obehaglig attraktion mellan de 2 olika könen, på ett eller annat sätt, mer eller mindre önskvärt. Denna styggelse torde säkerligen gå att kvotera bort framöver, hur vetefan.
Inlägg #3: Postat: 2002-08-22 09:01:00
Kalle G
I framtiden kanske man kommer att börja indoktrinera småkillar på dagis, berätta för dem om allt elakt som män har gjort tidigare i historien, och få dem att känna skuld både för detta och för sånt som de kanske eventuellt kommer att göra i framtiden. Jaså! Man har redan börjat med detta!?! Vad blir nästa steg? Eftersom en majoritet partier i riksdagen är feminister kommer de att rösta igenom obligatorisk ögonbindel för alla män!
Inlägg #4: Postat: 2002-08-22 11:47:00
JoeHill
Skippa dagis för småkillar! Sätt dem i fängelse direkt! Alla killar är ju ändå potentiella våldtäcktsmän.
Inlägg #5: Postat: 2002-08-27 15:58:00
Miss Silikon
1. Det Mathilda skrev är rena fakta, detta känner jag också igen från min vardag. Inte feminist, vuxen, klär mig inte utmanande.
Inlägg #6: Postat: 2002-08-27 15:58:00
Miss Silikon
2. Ni killar vet kanske inte om att det faktiskt är ren vardagsmat som Matildha beskriver och därför reagerar ni så kraftigt på hennes inlägg. Läs och lär istället hur vår vardag är. Vi konstaterar bara, förmedlar till er rakt på sak hur det är. På så vis kanske ni killar kan förstå varför tjejer är så anti då ni raggar, vi är redan så trötta på era blickar. Var får ni det till att det är synd om oss? Vi har inte titt-mani, inte ett dugg synd om oss.
Laddar...