|
Inlägg #1: Postat: 2002-08-14 19:33:00
|
|
solveig |
I Polynesien har de åtminstone förut haft, en befriande syn på sex. Tänk om vi här kunde gå till en prostituerad lika lättvindigt som till tandläkaren! Att få gå till ett manligt sexproffs som kan sin sak och ger valuta för pengarna, det vore väl mums! För kropp och själ! Inte sant, Lovelyn?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-08-18 23:32:00
|
|
bronx |
Det finns ju faktiskt många svenska kvinnor som åker till Afrika för att köpa sex. Dessa anses dock som jämställda istället som förtryckare…
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-08-19 08:57:00
|
|
Lovelyn |
Under min tid till sjöss bevittnade jag otaliga köp av sexuella tjänster. Alla utförda av män som hemmavid hade en inte ont anande fru och familj. Flera av dessa män/pojkar blev akut sjuka i olika sexuellt överförbara sjukdomar. Deras handlande är deras eget ansvar, javisst, men hur många av dem berättade för sina partners om ev smittorisk eller tog ens hiv-test vid hemkomst?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-08-19 08:58:00
|
|
Lovelyn |
FORTS... Vid direkt fråga så svarade mer än en: "Varför ska jag berätta? Då lämnar ju min tjej mig..." Kvinnor som köper sex är lika vedervärdiga anser jag. Min åsikt står fast. Ha en bra dag!
|
| |