Smörgåsbord för sexglada!

Inlägg #1: Postat: 2002-08-14 17:23:00
sten
Kanske det är seriösare än så. I "Sandor slash Ida"kunde de två kommunicera och öppna sig för varann på nätet och senare per mail, något de inte hade kunnat om de träffats direkt. det kanske är ett utdraget blinddate som är spännande. Jag tycker själv det skulle vara spännande att träffa vänner jag fått på Sourze
Inlägg #2: Postat: 2002-08-14 17:26:00
Kalle G
Varför är man korkad om man då och då tar Internet till hjälp för att söka en utväg ur sin ensamhet?
Inlägg #3: Postat: 2002-08-14 18:31:00
Stella
Man behöver inte ha med sig några attityder alls, efter att du första fem gångerna har gått in på AB chatt med ett kvinnligt nick och fått ca 25 oönskade sliskiga inviter på två minuter så kvarstår intrycket att majoriteten av män är antingen klumpiga, desperata eller bara äckliga i sina försök att finna kontakt.
Inlägg #4: Postat: 2002-08-14 23:31:00
suz
för MÅNGA år sen så skaffade jag ICQ för at prata med en amerikansk polare vi pc,polaren sa: ha inga riktiga detaljer i icq ! var anonym i dina settings ! jag skrattade åt det! en random canadensare dök upp och pratade med mej då och då, politikmatlagningväderoskyldigt,,sen sa han om du inte prtar sex med mej nu så deletar jag dej! jag skrattade så jag nästan pinkade på mej och svarade: please do not delet me it might hurt : sen böt jag til hemligt id i icq och hette miss delete :
Inlägg #5: Postat: 2002-08-19 02:22:00
Riktig man
Jagandet efter sex är väl inte värre på nätet än på krogen. Jag tror dock att även de män som är blyga, osäkra eller ser sig själva som oattraktiva vågar ta chansen på nätet, eftersom de åtminstone inledningsvis kan vara anonyma.
Inlägg #6: Postat: 2002-08-19 11:06:00
indras dotter
har också chattat osv. har också fått flertalet "skamliga" förslag. men jag förstår inte varför det ska orsaka hysteri. det är antagligen så att anonymiteten gör att fler blyga vågar uttrycka det som alla vill veta... vill du ha mej? vill du älska med mej? duger jag till något? ska jag verkligen behöva vara ensam? ska jag aldrig få utlopp för mina känslor?
Inlägg #7: Postat: 2002-08-19 11:07:00
pragamatisk dam
ibland tror jag att tjejerna VILL bli indignerade, för det enklaste är faktiskt att helt enkelt bara ignorera oönskade närmanden.. ett artigt nej tack, brukar också fungera.
Laddar...