|
Inlägg #1: Postat: 2002-08-13 15:49:00
|
|
KYREUS |
Vi som gillar franska delikatesser,
behöver aldrig någonsin oroa oss.
Där används och tränas utrustningen dagligdags, till behaglig
nivå och karaktär. Nej, jag citerar inte Whilde, endast Kyreus.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-08-13 15:58:00
|
|
Carin |
Intressant artikel. Många kvinnor brottas som du säkert vet med samma problem läs självkänsla bröstförstoring, fettsugning, intimkirurgi mm. Jag har en fråga till dig; tror du att dålig självkänsla rörande
ditt kön kan "botas" med en penisförstoring? Eller har du börjat fundera på om du duger där nere nu när du vet att metoden finns?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-08-13 18:20:00
|
|
Frida |
Lika väl som ni män gillar att stirra er vindögda på brudar med stora pattar, måste väl vi få drömma om pojkar med stora snoppar. Nu har även ni operationer att tillgå Som vi haft betydligt längre Det är bara rättvist att kraven på er också hårdnar.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-08-13 18:37:00
|
|
Helén |
När man talar om storleken, brukar man ofta få höra klyschan "storleken spelar ingen roll". Då brukar jag antingen kontra med "ett grässtrå kittlar mer än en lyktstolpe" eller "det där är nåt man säger för att män med liten snopp inte ska bli alltför deprimerade"...! Men är det inte så att folk och media! i allmänhet är alldeles för fokuserade på just penetrationsmomentet? Allt blir så upphaussat eller inte! då. Det viktigaste är nog ändå hur killen använder den...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-08-13 18:40:00
|
|
Helén |
För övrigt såg jag ett annat? reportage om just penisförstoring där en kille fick fett från magen insprutat i penis så att den skulle bli tjockare. Efter operationen frågade journalisten om killen var nöjd med resultatet, varpå killen lyfte på täcket, tittade ner...och svimmade! ;-
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-08-13 22:17:00
|
|
solveig |
Här kan man väl dra paralleller vad det gäller kvinnor eftersom uttrycket "det kändes som att vifta med ett metspö i en portgång" också förekommer.. Nu kan vi ju träna våra muskler till behaglig nivå sas medan mannen inte kan påverka storleken med blotta viljan. Jag skulle säga att en välutrustad man är en som är uppfinningsrik i stället för "omfångsrik."
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-08-13 22:29:00
|
|
Origios |
Carin mfl. Det är tejerna som pratar om storleken. Kan de välja så väljer de den största, det verkar alla vara överens om. Carin : Kansle är det så; du har bollen.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-08-14 00:44:00
|
|
Das Grosse |
Säg vad ni vill men det inget som kan slå en 18". En oförglömligt känsla, helt makalöst.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-08-14 01:58:00
|
|
Danneman |
Tjejer: vad kvalas som en stor? I cm.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-08-14 09:10:00
|
|
va sa du? |
Ja för de flesta tjejer vill nog ha en stor jävla penis i sig som gör sjuhelvetes ont! Ge mig en uppfinningsrik man anyday över en med stor kuk. Sedan är inte penetration alltid det viktigaste, det finns en hel del andra sätt...
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-08-14 10:08:00
|
|
Neona |
Stor är när en penis fyller kvinnan helt. Alltså beror det på hur stor tjejen själv är för ja, vi är olika vi med. Därför kan det inte anges i cm Danneman. Men vi kan bli ganska stora om vi vill...:
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-08-19 13:51:00
|
|
Vazze |
Det är inte storleken utan antal nedslag per minut som räknas :-
Jag tror att en med 10cm kan vara en bättre älskare än en med 20cm, då han förmodligen förstått att han måste väga upp att han är lite mindre med andra finessrika saker, såsom förspel, underaktenspel och efterspel. Sex är inte bara in med grejjen och jucka tills du kommer, utan en akt med respekt, tillit och förtroende inblandat. Mina tankar / Vazze
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-08-30 20:24:00
|
|
Hasse |
Alla kör med kondom utom Hasse… han kör med ICA kasse…
|
| |